800
۰
در هفتم و هشتم دی ماه انجام می‌شود؛

آموزش ۱۲ رشته‌ در کارگاه آموزشی بازی های بومی محلی بانوان و آقایان‌ سراوان

دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: اولین کارگاه آموزشی بازی‌های بومی و‌محلی بانوان و آقایان در ۱۲ رشته تیمی و انفرادی در هفتم و هشتم برگزار می شود.
آموزش ۱۲ رشته‌ در کارگاه آموزشی بازی های بومی محلی بانوان و آقایان‌ سراوان
مصطفی دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: اولین کارگاه آموزشی بازی های بومی و ‌محلی بانوان و آقایان شهرستان سراوان در هفتم دی ماه ویژه دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی جهان پهلوان تختی و در هشتم دی برای دیگر متقاضیان برگزار می شود.
وی افزود: این دوره آموزشی در ۱۲ رشته تیمی و انفرادی گانیه، چوب کشی، هفت سنگ، دال پلان، لی لی مرحله ای ، تیرکمون سنتی، پیش جنگ، یقل دوقل، دوز پا، خسو خسو یا کپگ برگزار می شود که شرکت برای عموم مردم آزاد است.
دبیر هیئت بازی های بومی و‌محلی شهرستان سراوان اضافه کرد: ثبت نام از تاریخ ۲۳ آذرماه سال جاری آغاز شده است و تا ۳۰ آذر ماه سال‌جاری ادامه دارد که متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به اداره ورزش و جوانان و یا دبیر هیئت بازی‌های بومی و محلی تحویل دهند.
دهواری با اشاره به اینکه مدرس کارگاه آموزشی از استان است، یاد‌آور‌شد: متقاضیان جهت ثبت نام‌  و شرکت در دوره کپی کارت ملی،‌ یک قطعه  عکس 3*4 و مبلغ ۱۵هزار تومان نیاز است.
وی خاطر نشان‌کرد: در پایان دوره به‌کلیه افراد‌شرکت کننده گواهی نامه پایان‌دوره از سوی هیئت بازی های بومی و محلی سیستان و بلوچستان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 9683
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *