800
۰
درجلسه شورای اداری شهرستان سراوان عنوان شد:

امنیت سراوان یعنی امنیت ملی/رتبه یک شهرستان سراوان در جذب بازماندگان از تحصیل

شهرستان سراوان در جذب بازماندگان از تحصیل رتبه اول را در استان دارد.
جلسه
جلسه
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شستون جلسه شورای اداری شهرستان سراوان با حضور امامان جمعه اهل تشیع و تسنن، فرماندار، مدیرآموزش پرورش ومدیران دیگر ادارات درسالن کنفراس فرمانداری تشکیل شد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به موضوع برجام گفت: ان شاء الله با برداشتن تمام تحریم ها شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف اجتماعی و اقتصادی باشیم.
فرماندارشهرستان سراوان هم با بیان اینکه سال 94 در زمینه  امنیت  اقدامات مناسبی صورت گرفته است افزود: علی رغم همه ناامنی ها ی برون مرزی شاهد امنیت کامل باتوجه به مرزی بودن سراوان هستیم و امنیت در سراوان یعنی امنیت در استان و امنیت در سطح ملی است.
درویش نارویی یکی از دغدغه های مهم در سراوان را سوخت دانست و خاطرنشان کرد: امسال 15میلیون لیتر فروش سوخت را در مرز داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه 250نفر در زمینه فروش سوخت اشتغال دارندخاطرنشان کرد:شهرستان سراوان رتبه یک فروش سوخت را در استان داشته است.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان سراوان هم درپایان با بیان اینکه 35مدرسه در سه سال اخیر توسط مجمع خیرین ساخته شده است افزود: این شهرستان در زمینه سوادآموزی و جذب بازماندگان از تحصیل رتبه یک را در استان دارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 1032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *