800
۰
درجلسه ستاد ساماندهی مناسبات های مذهبی گفته شد؛

اعتکاف یک سنت حسنه است/ اعمال اعتکاف با اعمال حج متاشبه است

رجب نام نهری دربهشت است که رنگش از شیر سفید تر و طعمش از عسل شیرین تر است.
ستاد
ستاد
به گزارش شستون جلسه ساماندهی شئونات فرهنگی مناسبت هایدمذهبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان،فرماندار و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی ظهر امروز در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام‌جمعه شهرستان  سراوان با اشاره به اینکه با تشکیل چنین جلساتی قدمی در جهت ارتقای بنیه فرهنگ و‌مذهب برداشته می شود گفت:اعتکاف سنت حسنه ای است که شیعه و سنی در این ایام می توانند روزه بگیرند.
غلام رضا دهقان با بیان اینکه یکی از شرایط اعتکاف روزه گرفتن در جهت تهذیب نفس است تصریح کرد: خداوند اعمال اعتکاف را بااعمال حج مشابه دانسته است.
وی باتوجه به اینکه رجب نام نهری در بهشت است خاطر نشان کرد : سیزدهم،چهاردهم و پانزدهم ماه  رجب از جمله شب هایی است که از درخشش بیشتری برخورداراست.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان افزود:در روز سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشنی در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزارخواهد شد.
درویش نارویی فرماندارشهرستان سراوان هم درپایان از مسئولین و مردم خواست تادر جهت هرچه بهتر برگزارشدن این جشن به نحوه مطلوب همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 1061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *