800
۰
به مناسبت روز جهانی کارگر صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در سراوان/برگزاری مراسم گرامی داشت مقام کارگر+ تصاویر

نمایشگاه صنایع دستی و مراسم گرامی داشت مقام کارگر در شهرستان سراوان برگزارشد.
نمایشگاه
نمایشگاه
به گزارش خبرنگار شستون، به بهانه روز جهانی کارگر نمایشگاه صنایع دستی با حضور فرماندار ، بخشدار، رئیس اداره کار و تعاون ، کارگران و شهروندان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان افتتاح و در ادامه جشنی به منظور گرامی داشت جایگاه کارگر برگزارشد .
فرماندار سراوان با بیان نقش مهم کارگران در جامعه گفت: کارگران به عنوان موتور در عرصه تولید و فعالیت هستند.
درویش نارویی با بیان شعار سال تصریح کرد: مجریان حاکمیت در خصوص اشتغال مأوریت دارند که این استراتژی را به نحو احسن انجام دهند.
وی نقصان تولیدی و بیکاری را از آسیب های جدی در جامعه دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل حساسیت موضوع اقتصاد را در جامعه بیان می کند.
فرماندار سراوان رویکرد اقتصاد مقاومتی را در استفاده از تولید داخلی برشمرد و خاطر نشان کرد: چینی ها نقش خود را در اقتصاد دانسته و به آن جامع عمل پوشاندند که علت پیشرفت کشور چین است.
رئیس اداره کار و تعاون هم در ادامه ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: کارگران در چنین روزی برای دفاع از حق خود با هم بستگی دست به اعتصاب زدند.
فرهاد سپاهی با اشاره به اینکه اداره تعاون و کار دارای حوزه قضایی است که رأی صادر می کند افزود: در حوزه قضایی نمره نودو هفت ، در بخش بازرسی نمره صد و در اشتغال با نمره نود و نیم رتبه دوم را در استان سیستان و بلوچستان را کسب نمودیم.
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 1086
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *