800
۰
گزارش شستون از ورزش صبح گاهی بانوان ؛

حضور حداکثری بانوان سراونی در نرمش صبح گاهی/پارک بانوان سراوان بهشت بانوان ورزشکار

با حضور حداکثری بانوان شهرستان سراوان در محل پارک بانوان این شهرستان نرمش صبحگاهی برگزار می شود.
ورزش
ورزش
به گزارش شستون ، به طور کلی هر نوع ورزشی که فرد از آن لذت می برد مفید است.چنان چه در جوانی در ورزش خاصی تبحر داشته اید،در میان سالی  می توانید آن را با شدت کمتری انجام دهید.با ورزش کردن فرد از تناسب روحی و روانی بهتری برخوردار می شود.حال مدتی است که از افتتاح پارک بانوان در شهرستان سراوان می گذرد که این پارک  به محل مناسبی جهت انجام نرمش صبح گاهی برای بانوان این شهرستان تبدیل شده است.
مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به شروع نرمش های صبح گاهی از بیست و چهارم اردیبهشت سال جاری در پارک بانوان  گفت :طبق هماهنگی های صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری مقرر گردید از ساعت شش و نیم الی هفت و نیم صبح نرمش صبح گاهی در این محل برگزار گردد.
فرید یوسفی افزود : بانوان ورزشکار ، شاغلین و بانوان خانه دار از افرادی هستند که هر روز صبح زیر نظر مربی خانم در پارک بانوان مشغول به انجام فعالیت های ورزشی هستند.
وی  هدف از ایجاد برگزاری نرمش صبح گاهی در پارک بانوان را سلامتی جسم و روح بانوان و توسعه ورزش همگانی در شهرستان سراوان عنوان کرد.
مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان در پایان از دیگر بانوان شهرستان سراوان خواست تا با شرکت در این برنامه آنها را در توسعه ورزش همگانی یاری کنند.
 
انتهای پیام/ 
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 1136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *