800
۰

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سراوان با هدف انعکاس خدمات انقلاب

به مناسبت بزرگداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمایشگاهی از دستاوردها و خدمات انقلاب در شهرستان سراوان برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سراوان با هدف انعکاس خدمات انقلاب
به گزارش شستون، جلسه برنامه ریزی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سراوان با حضور شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و مسئولین دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سراوان در این جلسه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان با هدف انعکاس دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی بهار انقلاب اسلامی خبر داد.
 
وی افزود: جهت برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی لازم است تا خدمات انقلاب در طول این چهل سال به خوبی منعکس شود.
 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یاد آور شد: این نمایشگاه شامل سیاه چادر، عرضه محصولات مختلف، ارائه خدمات نظام در طول چهل سال انقلاب اسلامی و خدمات رایگان است.
 
نصرتی خاطر نشان کرد : اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر باید به نحوی باشد که شور و نشاط در ایام بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب به خوبی لمس شود‌.
 
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 13326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *