800
۱
امام جمعه موقت زاهدان:

استکبارجهانی درصدد ضربه به نظام است/ کشتار مسلمانان کشمیر قلب جهان اسلام را جریحه دار کرد

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه کشتار مسلمانان کشمیر قلب جهان اسلام را جریحه دار کرد، گفت: سازمان ملل باید با این گونه مسائل برخورد جدی داشته باشد.
ا
ا
به گزارش شستون به نقل از زاهدانه، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زاهدان  با اشاره به اینکه با عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان به شدت برخورد می شود، اظهار داشت: جنایتکاران تروریست بدانند فقط نیروهای نظامی و امنیتی نظام در مقابلشان نیستند، بلکه اکنون مردم استان اعم از شیعه و سنی در مقابلشان قرار دارند.
وی با اشاره به آگاهی و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان گفت: استکبار جهانی همیشه در تلاش است که به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند که در این رابطه باید مردم هوشیار و آگاه باشند.
امام جمعه موقت زاهدان در ادامه ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و مردم در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی که در خاش قصد خرابکاری داشتند، افزود: مزدوران استکبار به اشد مجازات خواهند رسید.
وی با اشاره به وقایع چند روز اخیر در کشور ترکیه بیان کرد: تاریخ اثبات کرده که ماهیت کودتا، غلط و ریشه در خودخواهی حزبی و فردی دارد.
حمیدی در ادامه به کشتار مردم مسلمان کشمیر نیز اشاره کرد و گفت: این کشتار قلب جهان اسلام را مجددا جریحه دار کرد لذا سازمان ملل باید با این گونه مسائل برخورد جدی داشته باشد.
انتهای پیام/
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 1687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *