800
۰
رئیس اداره هواشناسی خاش خبر داد

تداوم بارش باران در شهرستان خاش/ بیشترین میزان بارندگی در رحمان آباد کارواندر

رئیس اداره هواشناسی شهرستان خاش گفت: بارش باران در این شهرستان تاروز دوشنبه ادامه دارد و بررسی‌ نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد، هم اکنون آسمان شهرستان خاش نیمه ابری است.
باران خاش
باران خاش
به گزارش شستون ،ابراهیم ایرندگانی در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار کرد: بارش باران که از روز یکشنبه هفته قبل در شهرستان خاش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از روز آغاز بارندگی تا امروز ظهر، در رحمان آباد ایرندگان 30، مارندگان 26/5، چاه کمال 15، دادکان 17، نیلگان 15، چگرد 12، کارواندر 19، رحمان آباد کارواندر 29 میلی متر بارندگی گزارش شده است.
ایرندگانی با بیان اینکه این بارشها بصورت رگبار و رعد و برق و همراه تند باد شدید بوده است، خاطر نشان کرد: این بارشها در شهرستان خاش عمدتاً در ایرندگان و کارواندرکه در جنوب شهرستان قرار دارد، باریده است و و رودخانه های مناطق مذکوذ که دچار خشک سالی شدید بوده، پر آب شد.
وی گفت: با جاری شدن سیل در رودخانه اصلی ایرندگان، سرزردان، نراپ و هیسک در محدوده مرکز بخش ایرندگان و رودخانه های مرنتاک و رودجهل از توابع بخش ایرندگان کشاورزی و زندگی مردم رونقی تازه بخود می گیرد و اهالی این مناطق باید از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
وی با بیان اینکه این سامانه تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد، تصریح کرد: وزش باد در روزهای آینده و نیز کاهش محسوس دما در این شهرستان دور از انتظار نمی باشد.
ایرندگانی در  پایان کمینه حداکثر دمای شهرستان خاش 38/8 و حداقل دما را 23/4 درجه اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار تفتان ما، بارش شدید باران در بخش ایرندگان و دهستان کارواندر موجب آبگرفتگی معابر و خیابان و همچنین در برخی از نقاط موجب بسته شدن راه های عبور و قطع ارتباط بسیاری از روستاها شده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 1811
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *