800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان :

وضعیت زندگی در سیستان و بلوچستان تکان دهنده است/مفسدین اقتصادی دشمنان کشور هستند

امام جمعه اهل سنت سراوان مفسدین اقتصادی را دشمنان کشور دانست و گفت: مردم خواستار برگردانده شدن اموال مسروقه به بیت المال هستند.
مولوی سادانی
مولوی سادانی
مولوی ساداتی خصوص مفسدین اقتصادی اذعان داشت: افراد مرتبط با فساد اقتصادی ، غارتگری ، دزدی و اختلاس از بیت المال  در هر پست و سمتی که باشند دشمن کشور و در تحریم اقتصادی با آمریکا شریک هستند.
 وی گفت: مردم خواهان برگردانده شدن اموال مسروقه به بیت المال و مواخذه مفسدین اقتصادی هستند.  امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان اقدام سپاه پاسداران در دستگیری تعدادی از گروه مفسدان را قابل تقدیربیان کرد و ادامه داد: امیدواریم دستگاه قضایی کشور با اقدامات لازم رضایت خداوند و خشنودی مردم را فراهم سازد. مولوی ساداتی با بیان اینکه  کشور ایران با دارا بودن منابع و ذخایر زمینی و نیروی جوان می تواند در اقتصاد مقاومتی و معیشت نقش ارزنده ای را ایفا کند خاطر نشان کرد: متاسفانه دولت با در پیش گرفتن سخن درمانی در این زمینه هیچ اقدام و عملی را انجام نداده است که منجر به تعطیلی کارخانجات و بیکاری شده است.
وی در ادامه با اشاره به منابع و ظرفیت های موجود برای توسعه ، وضعیت زندگی در سیستان و بلوچستان را تکان دهنده توصیف کرد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه چابهار منطقه ای است که از شاخص های زندگی و توسعه باید بهترین و آبادترین منطقه در استان باشد خاطر نشان کرد:  ۷۷ درصد مردم شهری و روستایی آن از نعمت آب آشامیدنی سالم محروم هستند. مولوی ساداتی مدارس غیر استاندارد ، کمبود امکانت اولیه مانند برق ، آب آشامیدنی، تلفن  و ۵۰ هزار حاشیه نشین که ۶۰ درصد جمعیت را شامل می شود را عمده مشکلات مردم چابهار عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان سراوان هم در وضعیت نامناسبی به سر می برد که در این راستا هیچ طرح و پروژه ای از سوی دولت برای حل مشکلان این منطقه تعریف نشده است. مدیر دارالعلوم زنگیان سراوان با اشاره به هم راستا بودن دیانت و سیاست اسلامی  افزود:خلف وعده و عهد شکنی برخلاف مقتضای اسلام است  که در جامعه بی اعتمادی را بوجود می آورد. وب با بیان اهمیت اعتماد سازی در اسلام خاطر نشان کرد:عمل نکردن به وعده موجب نفاق و بی اعتمادی در جامعه می شود.       انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 1834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *