800
۰

بانوی جوان هرمزگانی، بانی یک کار بزرگ/ کمپین"بندرعباس شهر بدون گرسنه" راه اندازی شد

مدیریت کمپین بندرعباس شهر بدون گرسنه اظهار کرد: کمپین خیریه با جمع آوری غذاهای دست نخورده و سالم از رستوران ها و مجتمع های غذایی برای تامین نیاز غذایی افراد بی خانمان و کارتون خواب های شهر تشکیل شده است.
هرمزگان
هرمزگان
به گزارش شستون به نقل از هرمز؛ بندرعباس شهری با پتانسیل بالای اقتصادی  در واقع دروازه ای است برای رونق اقتصادی کل کشور، اما این شهر با تمام این مزایا به هر علتی خودش از ساده ترین امکانات رفاهی محروم مانده است و هر نقطه از این شهر را که می نگریم شاهد یک نقص و معضل هستیم که یکی از دردناکترین آنها وجود کارتون خواب ها و بی خانمان ها در شهریست که پایتخت اقتصادی ایران لقب گرفته است.
در چند روز گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر تشکیل کمپینی به نام"بندرعباس شهر بدون گرسنه" و ما بر آن شدیم تا پیگیر این کمپین خیر خواهانه شویم و در همین راستا مصاحبه ای با بانوی جوان هرمزگانی سرکار خانم خواجه فینی، مدیریت این کمپین خیر خواهانه داشته باشیم.
خواجه فینی، مدیریت کمپین"بندرعباس شهر بدون گرسنه" در گفتگو با خبرنگار هرمز در خصوص نحوه شکل گیری این کمپین گفت: این کمپین بر گرفته از کمپین"تهران شهر بدون گرسنه" می باشد که پس از آشنایی با دوستان فعال در تهران از تجربیات و راهکارهای آنها برای پیشرفت در این حوزه استفاده کردیم و با توجه به مشکلات بندرعباس در خصوص وجود کارتون خواب ها تصمیم گرفته شد که این کمپین را راه اندازی کنیم.
مدیریت کمپین"بندرعباس شهر بدون گرسنه" با اشاره به اینکه بندرعباس دومین شهر در کل کشور می باشد که این کمپین را راه اندازی نموده است، اظهار کرد: در حال حاضر مراحل ثبت این کمپین خیریه برای تامین نیاز غذایی افراد بی خانمان و کارتون خواب های شهر را انجام می دهیم با این هدف که  با جمع آوری غذاهای دست نخورده و سالم از رستوران ها و مجتمع های غذایی و با بسته بندی های مناسب، این غذاها را به به دست افراد نیازمند برسانیم.
خواجه فینی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع فعالیت این کمپین 3 وعده غذا با همکاری اعضا تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: از تمامی خیرین و افرادی که تمایل دارند در این حوزه همکاری داشته باشند دعوت به عمل می آوریم تا با حضور خودشان در جمع ما به گسترده شدن این کار خداپسندانه و از بین بردن گرسنگی در این شهر گام برداریم  و شاهد آبادی بیشتر این شهر باشیم.
وی خاطرنشان کرد:  پس از ثبت  موسسه خیریه، داشتن یک مکان ثابت اصلی ترین دغدغه  است که در این خصوص از کلیه دستگاه های اجرایی و خیرین عزیز شهردرخواست می نماییم در صورت امکان این فضا را  فراهم سازند تا به صورت منظم و گسترده تر بتوانیم برای رفع مشکل تغذیه بی خانمان ها تلاش نماییم به امید روزی که هیچ گرسنه ای در شهرتجاری بندرعباس نباشد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 1890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *