800
۰

فریده یوسفی؛ سمبل دختران سراوان

فریده یوسفی مدیر عامل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شهرستان سراوان در خانواده 9 نفره در روستای هوشک به دنیا آمد.
فریده یوسفی
فریده یوسفی
به گزارش شستون، وی دارای فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی است و هم اکنون معاون دبیرستان دانشگاه دخترانه سراوان، مدرس دانشگاه های سراوان، عضو هیئت مدیره و مدیر کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان، عضو کمیسیون امور بانوان فرمانداری سراوان، کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان، مترجم زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس متون مقالات، مترجم فارسی به انگلیسی کتاب" مطالعه تطبیقی مشارکت در قتل عمد در حقوق کیفری ایران و مصر"، شاعر و نویسنده به زبان فارسی، انگلیسی و بلوچی با تخلص به" بانوک" و شرکت در اولین همایش زبان انگلیسی به عنوان مجری به زبان انگلیسی را در کارنامه درخشان خود دارد.
فریده یوسفی پای ثابت جلسات هم اندیشی جوانان و بانوان در شهرستان سراوان است وچندین دوره آموزشی در کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان برای تمام مقاطع سنی در این شهرستان برگزار کرده است.
وی با راه اندازی کارگاه خیاطی در کانون بانوان فرهنگی و اجتماعی زمینه اشتغال برای تعدادی از بانوان را فراهم کرده است.
 
فریده یوسفی در گفت و گو با شستون ضمن تبریک سال روز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اذعان داشت:
با توجه به به بافت فرهنگی و اجتماعی منطقه، حضور و فعالیت در جامعه آسان نبود.
وی یا اشاره به تهدیدات و ناملایماتی  که از سوی بعضی از مردم شده بود، گفت: آنهایی که در ابتدا مرا مورد قضاوت های نا به جا قرار داده اند حال پی به اشتباه خود برده اند.
مدیر عامل کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان سراوان در ادامه افزود:
بارها در مسیر فعالیت های کانون مورد تهدید قرار گرفته ام که میخواستم استعفا دهم اما هر بار نیرویی مرا از انجام این کار باز می داشت.
فریده یوسفی کلیه فعالیت های داخل کانون فرنگی و اجتماعی بانوان را دواطلبانه و خودجوش عنوان کرد و ادامه داد:تمام سختی های را به امید روزهای روشن تحمل کرده ام.
وی کانون فرهنگی اجتماعی بانوان بستر مناسب برای حضور بانوان و به ثمر رسیدن ایده های بانوان در فعالیت های اجتماعی است که باید به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد تا از حالت رکود خارج شود.
مدیر عامل کانون بانوان تصریح کرد: آرزو دارم بانوان و دختران سرزمینم به آگاهی و رشد اجتماعی کافی برسند تا بتوانند جایگاه شایسته خود را در جامعه دست یابند و دوشادوش مردان برای آبادانی جامعه قدم به اجتماع بگذارند.
فریده یوسفی خاطر نشان کرد:از سوم راهنمایی شعر را به زبان فارسی سروده است و در چند سال اخیر به سرودن اشعار به زبان انگلیسی و بلوچی روی آورده است.
وی در پایان مدیر عاملی کانون فرهنگی و اجتماعی را به عنوان رویکرد اجتماعی، زبان انگلیسی را تخصص و شغل خود عنوان کرد.
 
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 1906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *