800
۰
همسر شهید محمد بلوچ‌زنگیان؛

مسئولین خیابان ها را با نام شهدا مزین کنند

مهر بی بی دهواری همسر شهید محمد بلوچ زنگیان از مسئولین خواست تا به خانواده شهدا توجه کنند و خیابان ها را با نام شهدا مزین کنند.
thres
thres
مهر بی بی دهواری همسر شهید محمد بلوچ زنگیان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه شهید محمد بلوچ زنگیان دارای اخلاق خوب و مهربان بود، گفت: شهید به طاعات و عبادات خود بسیار توجه داشت.
وی با بیان اینکه هشت سال با شهید محمد بلوچ زنگیان زندگی کرده است، افزود: پسر خاله شهید خبر زخمی شدن شهید را در ابتدا به ما داده بود.
همسر شهید با اشاره به اینکه شهید محمد بلوچ زنگیان دارای دو فرند است، اظهار داشت: با وجود اینکه یتیم بودم بزرگ کردن فرزندان شهید بسیار مشکل بود.
وی با بیان اینکه در لحظه شنیدن شهادت همسرش بسیار ناراحت بوده است، بیان داشت: از طرفی خوشحال بودم که همسرم برای دفاع از ناموس و وطن خود به جبهه رفته است.
همسر شهید محمد بلوچ زنگیان در ادامه گفت گو افزود: محمدبلوچ برای ما یه قهرمان بود.
وی با اشاره به اینکه شهید محمد بلوچ زنگیان  در جنگ علیه کفر و باطل در اثر برخورد خمپاره در سال 60 شهید شده است، تصریح کرد: پیکر شهید در بوشهر به خاک سپرده شده است.
مهر بی بی دهواری همسر شهید محمد بلوچ زنگیان در پایان گفت: خواسته من از مسئولین این است که بیشتر به خانواده شهدا توجه کنند و اسم خیابان یا بلوار را به اسم شهید مزین کنند.
 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 2560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *