رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود است/اولین گروه جهادی توسط مقام معظم رهبری شکل گرفت

13 شهريور 1401 ساعت 15:03

رئیس سازمان بسیج مستضغفین با اشاره به اینکه بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود است، گفت: دولت سیزدهم رویکرد خود را بر مدیریت جهادی و حمایت های موثری از گروه های جهادی داشته است.


سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز یکشنبه در اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس اظهار کرد: اولین گروه جهادی در کاروان انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و یارانشان بعد از زلزله فردوس در این منطقه شکل گرفت. رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: کار جهادی از همان زمان شکل گرفت که گروه جهادی طلاب بعد از زلزله فردوس با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کاهش آلام مردم قدم برداشتند. سردار سلیمانی افزود: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی رویکرد جهادی با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور و مدد گرفتن از تجربه‌های تاریخی مورد تأکید است. وی ادامه داد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته رویکرد خود را بر مدیریت جهادی بنا کرده و اقدامات مثبتی را رقم زده است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بارقه‌های امید و پیروزی در کشور مشهود است، افزود: گروه‌های جهادی از میان مردم شکل گرفته و برای رفع مشکلات جامعه در کنار مسئولان خدمتگزار کار و تلاش می‌کنند. سردار سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران تأکید مجددی بر اهمیت مدیریت جهادی است، گفت: قدرشناس زحمات دولتمردانی هستیم که تمرکز خود را بر کار جهادی گذاشته‌اند. سردار سلیمانی اظهار کرد: دولت سیزدهم با انعقاد تفاهم همکاری شرایط را برای کار و فعالیت گروه‌های جهادی تسهیل کرده است.


کد مطلب: 25803

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25803/بارقه-های-امید-پیروزی-کشور-مشهود-اولین-گروه-جهادی-توسط-مقام-معظم-رهبری-شکل-گرفت

شستون
  https://shastoon.ir