اجتماع لشکر امام حسین(ع) در جنوب شرقی ترین شهر کشور

26 شهريور 1401 ساعت 12:10

اجتماع بزرگ لشکر امام حسین(ع)، جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور مردم عزادار در مسجد جامع حضرت علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان سراوان در روز اربعین برگزار شد تا عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ثواب و فضیلت این روز بی نصیب نمانند.


به گزارش شستون؛ عابد سابکی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان در خصوص اجتماع بزرگ لشکر امام حسین (ع) در روز اربعین گفت: اجتماع بزرگ لشکر امام حسین(ع)، جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور مردم عزادار در مسجد جامع حضرت علی ابن ابی طالب(ع) شهرستان سراوان در روز اربعین برگزار شد تا عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ثواب و فضیلت این روز بی نصیب نمانند.

سابکی افزود: جاماندگان قافله اربعین حسینی که فیض زیارت حرم سیدالشهدا را نداشتند برای بهره مندی از این ثواب امروز در مسجد جامع علی ابن ابی طالب جمع شدند و زیارت اربعین را زمزمه کردند و با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) بر سینه زدند و اشک ریختند. 

وی تصریح کرد: موکب ها و ایستگاه های صلواتی با محوریت خدمات فرهنگی و اجتماعی در چند نقطه شهرستان سراوان از سوی مدیریت آموزش و پرورش و موکب های عزاداری از دیگر برنامه های اربعین حسینی است.


کد مطلب: 25824

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25824/اجتماع-لشکر-امام-حسین-ع-جنوب-شرقی-ترین-شهر-کشور

شستون
  https://shastoon.ir