زنگ مهر و مقاومت در شهرستان سراوان به صدا در آمد

2 مهر 1401 ساعت 23:31

در دومین روز از هفته دفاع مقدس، صبح شنبه همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت در هنرستان دخترانه ایران در شهرستان سراوان به صدا در آمد.


به گزارش شستون؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس، صبح شنبه همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت در هنرستان دخترانه ایران در شهرستان سراوان با حضور جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، امام جمعهشهرستان سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مدیران به صدا در آمد.

سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: استعداد و توانایی های نهفته در دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان همچون دانش آموزی که نخبه ریاضی شد و جهان را متعجب کرد بسیار است، لذا لازم است مسئولان استعدادهای دانش آموزان را شناسایی و در جهت رشد و شکوفایی آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان سراوان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز تحصیلی جدید گفت: در دفاع مقدس لشکر کفر، لشکر قلدران در یک صف جمع شدند تایک پرچمی را که پرچم خداست رو سرنگون کنند اما نتوانستند. و چهل و سه سال است تمام دنیا، دنیای کفر، فساد، دنیای قلدران و کشور های مختلف در مقابل پرچم انقلاب اسلامی که پرچم خدا و ولی خدا در این نظام است ایستادند و ناکام ماندند. اگر هزاران نفر با بهترین سلاح و تجهیزات در مقابل این قلدران قرار بگیرند نمی‌توانند حریف آنها بشوند، اما چهل و سه سال است که با تمام قدرتشان چه اقتصادی چه جنگ نرم و جنگ سخت نتوانستند این نظام را ضعیف و متوقف کند، و این اراده خداوند متعال است.
 وی با تاکید بر آموزش اسلام شناسی به دانش آموزان گفت: به دانش آموزان باید یادآوری کنید و در قالب اسلام شناسی نظام اسلامی به آنها معرفی بشود، وحدت و برادری معرفی بشود، امروز دشمن ما در قالب جاهلیت و جهل بعضی مسلمانهای متعصب نادان دور از دین اهداف شوم خود را دنبال می‌کند و از این افراد استفاده میکند، لذا باید به بحث آموزش ها توجه ویژه بشود.

در این مراسم از نمایشگاه صنایع دستی که به همت دانش آموزان تهیه شده بود نیز دیدن شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25829

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25829/زنگ-مهر-مقاومت-شهرستان-سراوان-صدا-آمد

شستون
  https://shastoon.ir