در هفته بسیج در دامپزشکی استان انجام شد:

از واکسیناسیون ۵۲ هزار راس دام علیه بیماری های دامی تا اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم برای خدمت رسانی

29 آبان 1401 ساعت 13:46

در اولین روز از هفته بسیج اکیپ های واکسیناسیون و سمپاشی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان به روستاها و مناطق محروم استان برای ارائه خدمات بهداشتی اعزام شدند.


به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی استان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده جهت ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در هفته بسیج، واکسیناسیون حدود ۲۰۰۰ راس دام سنگین، ۵۰ هزار راس دام سبک و ۲۰۰ قلاده سگ علیه بیماری های واگیر و خطرناک دامی و همچنین سم پاشی حدود ۱۲هزار راس دام و بیش از ۴۵ هزار مترمربع جایگاه دامی پیش بینی شده و در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در اولین روز از این هفته ۲۶ اکیپ متشکل از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در شهرستان های استان برای ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به روستاها و مناطق محروم اعزام شدند.

گفتنی است در شهرستان زاهدان، مدیرکل دامپزشکی استان، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان ادارات کل استان نیز در عملیات خدمت رسانی و اعزام اکیپ های جهادی حضور داشتند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25940

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25940/واکسیناسیون-۵۲-هزار-راس-دام-علیه-بیماری-های-دامی-اعزام-گروه-جهادی-مناطق-محروم-خدمت-رسانی

شستون
  https://shastoon.ir