800
۰
به مناسبت هفته بسیج؛

«همایش بزرگ دانش آموزان بسیجی» در زاهدان برگزار می شود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی «همایش بزرگ دانش آموزان بسیجی» با حضور میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و نخعی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان زاهدان برگزار شد.
«همایش بزرگ دانش آموزان بسیجی» در زاهدان برگزار می شود
به گزارش شستون به نقل از  زاهدنیوز؛ میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطر شهدای امنیت بیان کرد: بصیرت نیاز واقعی نسل نوجوان و جوان است تا دربرابر هجمه های فراوان دشمن بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی وجود تعارض‌های تربیتی بین خانه، مدرسه و دیگر بخش های جامعه را از مهمترین موانع اثربخشی فعالیت‌های تربیتی عنوان کرد و افزود: اگر اولیای دانش آموزان در برگزاری برنامه های تربیتی نقش داشته باشند و ما را یاری کنند قطعا ما نیز وظیفه ذاتی خود یعنی تعلیم و تربیت را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

میرعبدی بر استفاده از ظرفیت عظیم شبکه شاد در برگزاری همایش دانش آموزان بسیجی تاکید کرد و گفت: از طریق پخش زنده این همایش در شبکه شاد اکثر دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان می توانند در این برنامه شرکت کنند.

گفتی است «همایش بزرگ دانش آموزان بسیجی» قرار است روز یکشنبه ششم آذرماه با حضور دانش آموزان مدارس ناحیه یک و دو زاهدان به مناسبت هفته بسیج در دهکده المپیک برگزار شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 25943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *