800
۰
سپاه شهرستانی سراوان

افتتاح 4 پایگاه مقاومت بسیج خواهران در بخش مرزی مهرگان

باحضور جمعی از مسئولان چهار پایگاه مقاومت در دومین روز از هفته بسیج در بخش مهرگان سراوان افتتاح گردید.
افتتاح 4 پایگاه مقاومت بسیج خواهران در بخش مرزی مهرگان

به گزارش شستون؛ دوشنبه دومین روز از هفته باشکوه بسیج، چهار پایگاه مقاومت بسیج خواهران شامل پایگاه شهیده فاطمه اسدی، شهیده فوزیه شیردل، شهیده سیمین ترسایی و شهیده ناهید کرجو بخش مهرگان، با حضور جانشین و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان و فرماندهان حوزه خواهران و برادران بخش مهرگان و ریش سفیدان و معتمدین این بخش افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پس از افتتاح پایگاه‌ها، فرمانده هر پایگاه مقاومت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گزارشی اجمالی از حوزه استحفاظی پایگاه خود اعم از جمعیت محدوده سرزمینی، جامعه هدف و تعداد بسیجیان عادی و فعال ارائه دادند.

سرهنگ جهانتیغ جانشین سپاه شهرستانی سراوان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هدف از ایجاد این پایگاه‌ها پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در این منطقه از جمله خدمات رسانی به مردم، بصیرت‌افزایی، بالا بردن امنیت منطقه محرومیت‌زدایی و.... است.

جانشین سپاه شهرستانی سراوان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همگامی مردم انقلابی بخش مهرگان گفت: رفع مشکلات مردم این منطقه در زمینه‌های بهداشتی، آموزشی، خدماتی و... از اهداف ماست و تلاش می‌کنیم میز خدمت را برپا کنیم، و مسئولانی که کمتر به این منطقه توجه کرده‌اند، خدمات آنها را به منطقه بکشانیم.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 25947
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *