با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت؛

یادواره شهدای آبروی محله در "گلشن" برگزار شد

1 آذر 1401 ساعت 15:31

یادواره شهید عزت رییسی با عنوان "آبروی محله" با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.


به گزارش شستون؛ برگزاری یادواره شهدا "آبروی محله" یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است.

یادواره شهید عزت رییسی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور  مسئولین شهرستان گلشن، فرماندار، مسئولین ادارت و سازمانها، فرمانده سپاه برگزارشد.

در این مراسم سردار حسین ظریفی، فرمانده قرارگاه شهید سجاد سپاه به ایراد سخنرانی در خصوص شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه دست‌آوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

گفتنی است یادواره شهید آبروی محله به نام شهید عزت رییسی در روستای کله گان حوزه عشایری شهید رجایی شهرستان گلشن برگزار شد.

حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری نیز در اینباره با تبریک هفته بسیج، گفت: برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم.

وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25955

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25955/یادواره-شهدای-آبروی-محله-گلشن-برگزار

شستون
  https://shastoon.ir