در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه مطرح شد؛

جهاد تبیین اصلی ترین راه مقابله با جنگ روانی دشمنان است

2 آذر 1401 ساعت 11:40

سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: موضوع جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند امروز اصلی‌ترین راه مقابله با عملیات روانی دشمنان است.


به گزارش شستون به نقل از زاهدنیوز، سردار عوضعلی فقیری صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان بیان کرد: موضوع جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند امروز اصلی‌ترین راه مقابله با عملیات روانی دشمنان است چرا که دشمن در این عرصه تلاش دارد جای حق و باطل را عوض کند؛ به عبارتی تلاش دارند عوامل قوت کشور را ضعف جلوه دهند و ضعف‌های موجود را برجسته‌تر کنند و تنها راه مقابله بیان واقعیت‌ها و تبیین مسیر درخشان طی شده در طولب دوران انقلاب برای عموم مردم به ویژه نسل جوان است.

وی افزود: امروز دشمنان ملت ایران با تکیه بر جنگ ترکیبی تلاش دارند مشکلات موجود را ضریب دهند و ملت ایران را نسبت به آینده روشن پیش رو ناامید کنند و این حوزه را با قوت از طریق رسانه و فضای مجازی دنبال می‌کنند.

سردار فقیری با بیان اینکه مشکلات در کشور موجود است، تصریح کرد: یقین بدانیداگر موضوع خانم امینی نبود دشمنان حتماً موضوع دیگری را بهانه می‌کردند تا کشور را درگیر تنش و اغتشاش کنند و این حوادث از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان کرد: خدمات نظام بعد از انقلاب گسترده بوده و همه مشکلات موجود با همت جوانان همین مرز و بوم قابل حل است.

وی با بیان اینکه بسیج وابسته به هیچ حزبی نیست، اظهار کرد: بسیج همانند شهدا است و شهدا مانند کسی نیستند، بسیجیان در خط ولایت و امام هستند که در پازل دشمنان بازی نمی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با بیان اینکه مقایسه سیستان و بلوچستان قبل انقلاب با امروز قیاس جهنم و بهشت است، خاطرنشان کرد: نمودارهای مقایسه‌ای آماری از شرایط کشور در دوران ستم‌شاهی و پس از انقلاب در حوزه‌های مختلف به ویژه در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان نکات ویژه‌ای دارند و به عبارتی زمان شاه با شرایط کنونی با وجود همه مشکلات مقایسه نیست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25959

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25959/جهاد-تبیین-اصلی-ترین-راه-مقابله-جنگ-روانی-دشمنان

شستون
  https://shastoon.ir