فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

ترویج تفکر بسیجی در جامعه یک اولویت است/ روحیه بسیجی عامل جلب رضای خدا و مردم

3 آذر 1401 ساعت 8:41

سردار محمد کرمی گفت: باید تفکر و فرهنگ بسیجی را روزبه‌روز توسعه دهید و یقین بدانید آینده از آن اسلام است.


به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در دیدار با رئیس و اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، بیان کرد: هفته بسیج یادآور شجاعت، ایثارگری و روح نوآوری رزمندگانی است که با شجاعت و شهامت ایستادند و حماسه‌های ماندگار خلق کردند تا با رشادت و ایثار خود، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی روحیه خدامحوری و کار را برای خدا انجام دادن، گفت: روحیه بسیجی به دنبال تعریف و تمجید نمی رود، نمونه بارز آن حضور رزمندگان بسیجی در جبهه های حق علیه باطل است که کار های زیادی را انجام دادند و سعی می کردند آن را به نام دیگری ثبت کنند.

سردار کرمی خطاب به پزشکان با اشاره به اینکه با روحیه توحید محوری می توان خیلی از بیماری ها را برطرف کرد، ادامه داد: شما در حوزه درمان رنجی را از افراد بیمار کم می کنید که این خود یک عمل صالح به شمار می‌رود، شما باید تفکر و فرهنگ بسیجی را روزبه‌روز توسعه دهید و یقین بدانید آینده از آن اسلام است.

وی ادامه داد: عالم محضر خداست و آنچه انجام می دهیم را خداوند شاهد و ناظر است؛ لذا باید کار را برای رضایت الهی انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اغتشاشات اخیر که توسط نوجوانان و جوانان رخ داد، اظهار کرد: در جنگ شناختی که دشمن در دستور کار قرار داده هدف فریب اذهان مردم است، امروز دشمن تمام تلاش خود را برای مقابله با این نظام می‌کند، ۶۰ موسسه آمریکایی راه اندازی شده تا علیه ما در عرصه جنگ شناختی تولید محتوا کند، ما در حال حاضر تمام زندگی‌مان را در اختیار فضای مجازی گذاشتیم باید آگاهی و بصیرت خود را در این زمینه بالا ببریم.

کرمی در ادامه به شاخصه های جنگ شناختی اشاره داشت و یکی از شاخصه های مهم آن را هدایت ذهن ها معرفی کرد و ابزار آن را رسانه و فضای مجازی دانست و تصریح کرد: امروز فضای مجازی یک فرصت است و اگر از این فرصت درست استفاده نکنیم تبدیل به تهدیدخواهد شد.
در این مراسم از خانواده شهید سجاد شهرکی از شهدای حوادث اخیر زاهدان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25968

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/25968/ترویج-تفکر-بسیجی-جامعه-یک-اولویت-روحیه-عامل-جلب-رضای-خدا-مردم

شستون
  https://shastoon.ir