اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن و عترت در سراوان

20 آذر 1401 ساعت 13:21

در این دوره از مسابقات 450 نفر از دانش آموزان در سطح شهرستان شرکت کردند که از این تعداد 50 نفر به مسابقات استانی و 10 نفر به مسابقات کشوری اعزام شدند و همچنین 2 نفر موفق به دریافت مقام برتر کشوری شدند.


به گزارش شستون؛ آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز و جشنواره هنری فردا، با حضور امام جمعه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان گفت: تنها راهی که امروز دشمن می تواند بر ما غلبه کند این است که ما را از قرآن دور و یا چجدا سازد.


وی با اشاره به جایگاه و اهمیت قرآن خاطرنشان کرد: قرآن در زندگی بشری در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و حتی بین المللی، قابل دقت و بررسی است، و لازم است در مدارس به آن توجه بیشتری بشود.


حجت الاسلام و المسلمین بامری افزود: اگر ما بخواهیم قرآنی عمل بکنیم، حتما و قطعا رفتارمان آنچنان باید باشد که شکر گذار این نعمت ها باشیم، شکر گذار انقلاب اسلامی، که با وجود آن مساجد و حافظان و قارییان بسیاری در این شهرستان به وجود آمده اند. این برخلاف تمام طبلیغاتی است که امروز برای اینکه انقلاب اسلامی را کوچک نشان دهند و دستاوردها و پیشرفت های بالای آن را نشان ندهند، همواره تلاش دارند تا منکر آن باشند. 


در ادامه این مراسم دهورادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان بیان کرد: مسابقات قرآنی در راس تمام اهداف آموزش و پرورش است.


این مقام مسئول اذعان کرد: در این دوره از مسابقات 450 نفر از دانش آموزان در سطح شهرستان شرکت کردند که از این تعداد 50 نفر به مسابقات استانی و 10 نفر به مسابقات کشوری اعزام شدند و همچنین 2 نفر موفق به دریافت مقام برتر کشوری شدند.


ازدحام جمعیت در بزرگترین سالن شهرستان سراوان نشان از حب و دوستی خانواده ها و دانش آموزان با قرآن دارد.


در پایان این مراسم از برترین های این مسابقات تجلیل شد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 26017

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/26017/اختتامیه-چهلمین-دوره-مسابقات-قرآن-عترت-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir