800
۲

ثبت باران از۱۲ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان

در شبانه روز گذشته از۱۲ ایستگاه هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی ثبت شده است.
ثبت باران از۱۲ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: میزان باران در زاهدان۰.۷ میلی‌متر، پلیس راه۰.۶، خیرآباد بالا یک، توکل آباد شورک زاهدان ۱.۸، کهیر سه، چابهار ۲.۶، تیس سه، عورکی یک، بان سنت۳.۵، بهشت آباد بمپور ۰.۵ و در بمپور ۰.۲ میلی متر گزارش شده است.

ملاشاهی افزود: سامانه بارشی از بعدظهر روز گذشته به تدریج وارد سیستان و بلوچستان شد و تا شامگاه امشب رگبار پراکنده باران و رعد و برق، باد شدید لحظه‌ای در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات مناطق سردسیری مرکزی احتمال بارش برف و پدیده مه وجود دارد.
رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: کاهش دما بویژه در نیمه شمالی استان تا اواخر هفته ماندگار خواهد بود.

وی افزود: برای امروز روی دریا و سواحل جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق گاهی وزش تندباد و افزایش ارتفاع موج پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: منع شنا و تفریحات دریایی برای امروز و محدودیت و احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط تمامی فعالان دریایی توصیه می‌شود.
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 26022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *