800
۰
رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان؛

بانوان ووشوکار سیستان و بلوچستان در مسابقات کشوری افتخارآفرین شدند

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان عنوان کرد: بانوان ووشوکار سیستان و بلوچستان کمیته فانگ من چوان و هوپ کار در مسابقات کشوری افتخار آفرین شدند.
ووشو
ووشو
به گزارش شستون،عباس شیبک به خبرنگار اوشیدا گفت: بانوان ووشوکار سیستان و بلوچستان در مسابقات کمیته فانگ من چوان در رده نونهالان به مقام دوم تیمی و در رده نوجوانان نیز به مقام سوم تیمی کشور دست یافتند.

وی افزود: در رده نونهالان حنانه پیروزمنش، بهاره سالارزهی و ساناز افغانپور به مدال طلا، فاطمه بارانی مقام دوم نونهالان و آیناز افشاری و نیلوفر نیکدل مقام سوم را از آن خود کرده اند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در رده نوجوانان فاطمه سالارزهی به مقام اول، فاطمه پیروزمنش و فاطمه دهمرده به مقام دوم و زینب خمر نیز به مقام سوم دست یافته اند.

شیبک با عنوان اینکه، سیده ساجده موسوی و زهرا میری در جوانان به مقام سوم دست یافته اند ادامه داد: زهرا اصفهانی، الهام رسولخانی و نرگس دهمرده مقام سوم بزرگسالان را از آن خود کرده اند.

وی با بیان اینکه، مسابقات کمیته فانگ چوان در مشهد برگزار شده است خاطرنشان کرد: در مسابقات کمیته هوپ کار نیز در استان چهارمحال بختیاری، معصومه بازگیر در وزن ۷۵ در رده بزرگسالان دوم شد.


انتهای پیام///
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 2621
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *