800
۰

بازیگران جدید به سریال «علمدار» پیوستند

محمود مقامی و عزت الله رمضانی فر نیز به جمع بازیگران سریال «علمدار» پیوستند؛ این سریال در آخرین روزهای ضبط خود به سر می‌برد و به زودی از یکی از شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش خواهد شد.
g
g
به گزارش شستون، تصویربرداری «علمدار» با حضور بازیگران جدید در حالی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند که فرج الله گل‌سفیدی نیز به جمع بازیگران سریال علمدار پیوسته است.
  قهرمان های اصلی این سریال نوجوانانی هستند که با عشق به امام حسین و ائمه اطهار (ع) جای خالی پدران شهیدمدافع حرم خود را پر کرده و درجهت برگزاری تعزیه در محرم تلاش میکنند تا پرچم پدرانشان را برافراشته نگه دارند.عوامل سریال تاچند روز دیگربه لوکیشن پایانی سریال در تهران خواهند آمد.    در این مجموعه تلویزیونی عنایت بخشی، میرطاهر مظلومی، سیدجواد هاشمی، حشمت آرمیده، مهران رجبی، مرتضی اکبری، فلور نظری، مینا نوروزی، گلناز خالصی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 سریال «علمدار» به کارگردانی شهرزاد سالمی و جعفر موحد تهیه کنندگی جعفر موحد و زهراجامی که قرار است در دهه اول محرم بروی آنتن رود، این روزها در لوکیشنی واقع در شمال کشور و روستایی اطراف آمل مقابل دوربین رفته است.

در این سریال بازیگرانی چون عنایت بخشی، حشمت آرمیده، سید جواد هاشمی، میرطاهر مظلومی، فلور نظری، مهران رجبی، گلناز خالصی، مینا نوروزی، مرتضی اکبری و ... به ایفای نقش می‌پردازند. همچین تعدادی از  هنرجویان کودک و نوجوان و بزرگسال در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

محور قصه «علمدار» درباره شهدای مدافع حرم و شروع سال تحصیلی   است و در کنار آن قصه‌هایی روایت می‌شود.             منبع:فارس
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 2793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *