800
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

امروز دشمنان از قدرت نفوذ ایران هراس دارند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمنان از قدرت نفوذ ایران، هراس دارند زیرا ملت ایران با تمام توان و زیر سایه هدایت رهبری برای حفظ ارزش‌های اسلامی مجدانه حرکت می‌کنند.
ف
ف
به گزارش شستون به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ایمان، توکل به خدا، وفاق و همدلی بین ملت و رهبری و مدیریت و فرماندهی امام راحل سه مؤلفه مهم پیروزی دوران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در دوران دفاع مقدس چیزی به عنوان ترس در وجود رزمندگان وجود نداشت و این شجاعت برگرفته از توکل به خدا و ایمان و تقوای رزمندگان بود.
این مسؤول ادامه داد: ملت بزرگ ایران نشان داده است که جایی که ارزش‌های اسلامی و اعتقادی در خطر باشد همه با تمام توان و زیر سایه هدایت رهبری برای حفظ آن حرکت می‌کنند.
وی گفت: دشمن مولفه‌های انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده و می‌خواهد با نفوذ در افکار و اندیشه‌های مردم ما به ویژه نسل جوان این مولفه‌ها را خدشه‌دار کند که نیاز به هوشیاری بیش از پیش اقشا مختلف مردم دارد.
سردار معروفی بیان کرد: امروز دشمنان از قدرت نفوذ ایران، هراس دارند و می‌خواهند ایرانیان را منزوی کنند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط حاکم در جهان وظیفه همه ما این است که در برابر نقشه‌های دشمنان آگاه باشیم و زیر پرچم ولایت وظایف خود را به طور شایسته انجام دهیم.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم تعدادی از رزمندگان، جانبازان دوران دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 2880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *