800
۰
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد سراوان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های روحانیون پس از جنگ تحمیلی/ مراکز علمی فرصت مناسبی برای معرفی رشادت های رزمندگان اسلام

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های روحانیون پس از جنگ تحمیلی است.
ل
ل
حجت الاسلام والمسلمین مهدی عودی جعفری مسئولین دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه رشادت ها و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست، اظهار داشت: در حال حاضر رسانه ملی با اکران فیلم های دوران جنگ، گوشه ای از  خودگذشتگی رزمندگان را به نمایش گذاشته است.

وی گفت: در عملیات بیت المقدس، جمهوری اسلامی ایران با یک لشکر مقابل دوازده لشکر عراق که مجهز به سلاح های سنگین و سبک بود، ایستادگی کرد.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان افزود: اگر در حال حاضر دشمن توان ایستادگی مقابل ایران را ندارد و فقط به گزینه های روی میز بسنده کرده است، همه را مدیون خون پاک شهدا، رزمندگان اسلام و دستیابی به فناوری هسته ای  هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عودی جعفری با ببان اینکه روحانیون نقش مهمی در دوران جنگ داشتند، تصریح کرد: روحانیون علاوه بر تشویق جوانان برای دفاع از خاک کشور و جمع آوری کمک های مردمی برای پشتیبانی از رزمندگان در جبهه، عمامه به سرهای زیادی با لباس بسیجی در میادین جنگی مقابل دشمن عرضه اندام کردند.

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که زنده نگاه داشتن یاد شهدا کم تر از شهادت نیست، افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی ماهیت جنگ به جوانان و نسل سوم از رسالت های روحانیون بعد از دوران جنگ است.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در خصوص برپایی نمایشگاه های آثار هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه ها و مراکز علمی گفت: این مراکز با نسل جوان روبه رو است و فرصت مناسبی است تا به حس و روحیه معنوی آنان تلنگر وارد کرد و آنها را با رشادت های شهدا و رزمندگان آشنا کرد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 2927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *