800
۰
دانشگاه آزادسراوان پیشرو در فعالیت های پژوهشی؛

کسب عناوین مختلف پژوهشی توسط جنوب شرقی ترین دانشگاه آزاد کشور

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در مسابقات سازه های ماکارونی، بتن و رباتیک عناوین مختلفی را کسب کرده است.
دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد
به گزارش شستون، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان مقطع کاردانی رشته عمران را در سال ۱۳۸۲تأسیس و در سال ۱۳۸۸ مقطع کارشناسی این رشته را به سایر رشته های دانشگاه افزود.
حامد مخدومی دانشجوی دکتری عمران و مدیر گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه در زمان دانشجویی در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی فعالیت داشته است، اذعان کرد: از سال۱۳۸۳ عضو فعال انجمن علمی پژوهشی گروه عمران دانشگاه سیستان و بلوچستان بوده و در سال۱۳۹۴ موفق به کسب مقام سوم مسابقات بتن کشوری در آیتم مکعب بتنی سبک پر مقاومت شد.
وی با بیان اینکه تلاش های زیادی برای قدم گذاشتن در راه فعالیت های پژوهشی و مقاله نویسی انجام داده است، افزود: اساتید گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان تا کنون بیش از پنجاه مقاله علمی را در کنگره ها، کنفرانس ها و مجلات داشته اند.
مدیر گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان فعاليت در زمينه هاي سازه ماکارونی، بتن و رباتیک را از جمله فعالیت های گروه عمران   عنوان کرد و اظهار داشت: تیم هاي بتن، سازه هاي ماكاروني و رباتيك دانشگاه آزاد سراوان تا کنون در مسابقات کشوری و برون مرزی زیادی شرکت کردند که با کسب مقامات مختلفی برای سراوان افتخار آفرینی کرده اند.
مخدومی ارتباط تنگاتنگ دانشجویان با گروه عمران دانشگاه را در وهله اول برای آشنایی بیشتر دانشجویان مهم دانست و تصریح کرد: باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان دانشجویان، دانش آموزان و کسبه را در زمینه انجام فعالیت های پژوهشی حمایت می کند.

وی جذب و حمایت افراد موفق و با استعداد در زمینه های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی را رویه دانشگاه ها در ارتقاء سطح علمی و بالفعل شدن استعداد ها عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با بیان اینکه در هر کاری یک سری مشکلاتی وجود ادارد، گفت: کمبود منابع مالی، طولانی بودن مسافت شهرستانتا پایتخت، کمبود امکانات آزمایشگاهی و آموزشی از جمله مشکلات این واحد است.


مخدومی بیان تفکرات مختلف و کسب بهترین نتیجه را از جمله موارد پیشرفت کار گروهی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در مدت انجام فعالیت های پژوهشی همبستگی، وحدت و یک پارچگی در بین اعضای گروه مشهود بوده است.

وی ناصر نصرت زهی (رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان)، منظور احمد دهواری، محمد باسط درازهی (نماينده شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شوراي اسلامي) سیاوش سپاهیان و پرويز حسینی را از اساتید و همكاران فعال و پژوهشي گروه و  آقایان محمد ملک زاده، غلام رضا امرا، محمدانور بزرگزاده، عبدالاحد پاکباز، مهیار حسین زهی و خانم ها مینا حسین بر، آسیه آریانژاد،مهیار حسین بر، آسیه شهمیری را از دانشجویان فعال و عضو تيم هاي دانشگاه نام برد.

مدیر گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان اظهار داشت: گروه عمران واحد سراوان با توجه به امکانات موجود دانشگاه برترین سطح علمی و پژوهشی را بعد از گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را دارد و این مهم با عنایت به سطح تحصیلات اساتید، مقالات علمی، پژوهشی گروه عمران و طرح های پژوهشی، افتخارات و مقام های متعددی توسط دانشجویان واحد به دست آمده است.

شایان ذکر است کسب مقام چهارم سازه های ماکارونی کشوری در اردیبهشت سال۱۳۹۴ ، مقام سوم کشوری سازه های بتن در دانشگاه آزاد تفت در سال۱۳۹۴، مقام پنجم مسابقات کشوری از بین ۷۲ تیم شرکت کننده در دانشگاه بابلسر، مقام سوم مسابقات رباتیک در دماوند و کسب عنوان طرح برترو ثبت اختراع هواپیمای عمودپرواز در جشنواره های مختلف از جمله موفقیت های کسب شده دانشگاه آزاد سراوان در مسابقات کشوری است.
 

انتهای پیام/
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 2954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *