800
۰
به همت ناحیه سپاه سراوان برگزار شد؛

همایش پیشکسوتان عاشورایی جهاد و شهاد

همایش پیشکسوتان عاشورایی جهاد و شهادت در شهرستان سراوان برگزار شد.
سردار
سردار
به گزارش شستون، صبح امروز همایش پیشکسوتان عاشورایی جهاد و شهادت با حضور سدار آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرسنل نیروی انتظامی، پیشکسوتان شهرستان و جمعی از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان برگزار شد.

سردار آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این همایش ضمن تبریک هفته ناجا به سبز پوشان نیروی انتظامی گفت: در این برهه از زمان می توان با داشتن وحدت و همبستگی و داشتن روحیه و تفکر انقلابی مقابل جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده است، مقابله کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد خود را طلبکار انقلاب می دانند، خاطر نشان کرد: پایبند بودن به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب اسلامی و پیروی از اسلام ناب محمدی ازمحور های اصلی در مقابل افرادی است که در راستای اسلام زدایی فعالیت می کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم را پشتوانه اصلی انقلاب عنوان کرد و افزود: مسئولینی که برای حل مشکلات مردم از جمله مشکلات معیشتی، بیکاری و گرانی تلاشی انجام نمی دهند، باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

سردار آسودی در گوشه ای از سخنانش اظهار داشت: اعتقاد به محور بودن مردم، داشتن همت بلند در راستای آرمان های انقلاب اسلامی، تقوای دینی و سیاسی، حساسیت در برابر دشمن و عدم تبعیت از دشمنان اسلام و ایران اسلامی را از شاخص های مهم روحیه انقلابی و عمل انقلابی است.

وی باتوجه به آمار بالای بیکاری جوانان شهرستان سراوان گفت: مسئولین باید پاسخگو باشند که چرا چنین آمار بیکاری در این نقطه مرزی است؟ و از مسئولین خواست تا با دادن وام و امکانات آنها را مورد حمایت قرار دهند.
انتهای پیام/1319
 
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 2972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *