800
۰
فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون:

سیزده آبان؛ روز خروش فریاد ملت ایران بر سر قدرت های استکبار/ آغاز راهپیمایی سیزد آبان۹:۰۰ صبح از میدان شهدای گمنام در سراوان

فرماندار سراوان‌ گفت: سیزده آبان روز خروش فریاد ملت ایران بر سر قدرت های استکبار به خصوص آمریکا است.
فرماندار
فرماندار
درویش نارویی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به اینکه سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اذعان داشت: سه اتفاق مهم به شهادت رسیدن تعداد زیادی از دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و روز تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در اعتراض به تصویب طرح کاپیتولاسیون، اتفاق افتاده است.

وی افزود: راهپیمایی ایام الله سیزده آبان با هدف حضور گسترده اقشار مختلف جامعه برای احیای شعایر انقلاب اسلامی و پاسداشت ایام مهم انقلاب در شهرستان سراوان برگزار می شود.

فرماندار سراوان گفت: راهپیمایی ساعت 9:00 صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه از میدان شهدای گمنام (مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) سراوان ) آغاز و اجتماع کنندگان پس از طی کردن مسیر راهپیمایی در مجموعه ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر تجمع خواهند کرد.

نارویی خاطر نشان کرد: دانش آموزان، دانشجویان، مسئولین و اقشار مختلف جامعه با حضور گسترده و با شکوه در این راهپیمایی بار دیگر انزجار و تنفر خود را از قدرت های استکبار به نمایش خواهند گذاشت.

وی مردم را به عنوان یکی از مولفه های قدرت در کشور بیان کرد و ادامه داد: ملت عزیز ایران همانطور که در چند دهه اخیر دست در دست هم در مشارکت های میلیونی و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همواره توانسته اند از آرمان های نظام، انقلاب و منافع ملی دفاع کنند، با حضور در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان دشمنان این مرز و بوم را مأیوس خواهند کرد.

فرماندار سراوان در پایان افزود: حضور مردم در مشارکت های ملی که نماد وحدت جمهوری اسلامی ایران است، همواره تهدید زدا برای کشور بوده است.
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 3576
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *