800
۰
در جمع مدیران امر به معروف عنوان شد:

امر به معروف یک واجب فراموش شده/ورود سالانه 500 هزار نفر به زندان های کشور

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امر به معروف یک واجب فراموش شده است.
rgreg
rgreg
به گزارش شستون؛‌ جلسه امر به معروف با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول نهاد رهبری در سپاه سراوان، رضا سبزعلیانی جانشین فرماندهی سپاه و جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت در حوزه شهید هیبت اللهی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول نهاد رهبری در سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه احیا کننده واجبات الهی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اولین عامل امر به معروف و نهی از منکر خدا است.
وی با بیان اینکه مومنان باید خداوند متعال را در امر به معروف و نهی از منکر الگو قرار دهند، افزود: انسانی که به امر به معروف و نهی از منکر معتقد نباشد، مرده متحرک است.
وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: اگر می خواهید مومن واقعی باشید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهید.
رضا سبزعلیانی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امر به معروف یک واجب فراموش شده است.
 وی با بیان اینکه ترک امر معروف و نهی از منکر سرپیچی از دستورات الهی است، بیان داشت: کسانی که منکر نمازهستند، از دین خارج شده اند.
جانشین فرماندهی سپاه سراوان با اشاره به اینکه سالانه 500 هزار نفر وارد زندان های کشور می شوند، تصریح کرد: بی توجهی به امر به معروف موجب به وجود آمدن ذهنیت بدی در افراد جامعه شده است.
وی در پایان با بیان اینکه با ایجاد اشتغال و کارآفرینی می توان از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کرد، اظهار داشت: به دلیل ترک امر به معروف و نهی از منکر وضعیت نابسامانی را در کشور شاهد هستیم.

انتهای پیام/1675
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 3585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *