800
۰
به بهانه سیزده آبان؛

فریاد مرگ بر استکبار دانش آموزان سرزمین خورشید

دانش آموزان سراوانی همزمان با سراسر کشور با تجمع در میادین و خیابان های اصلی شهر فریاد مرگ بر استکبار سردادند.
سیزده ‌آبان
سیزده ‌آبان
به گزارش شستون، راهپیمایی یوم الله سیزده آبان با حضور دانش آموزان، دانشجوایان، طلاب، روحانیون، ورزشکاران، مسئولین شهرستان و دیگر اقشار مردم به پاس گرامیداشت و پیروی از رشادت ها، جان فشانی های گل بوته های انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب دست در دست هم با مشت های گره خورده ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنجشنبه در میدان شهدای گمنام سراوان حاضر شدند.
تجمع کنندگان با شعار "الله اکبر" راهپیمایی را آغار در مسیر با شعارهای  "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و در مجموعه ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر تجمع کردند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در حاشیه این مراسم گفت: ملت ایران هیچ وقت جنایات آمریکای جهان خوار را فراموش نخواهند کرد و با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان و با سردادن شعار مرگ برآمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی با شعار استکبار ستیزی در برابر جنایت کاران، زورگویان و مستکبرین که برای کسب منافع خودشان جنایت های هولناکی را در کشورهای مستضعف انجام داده اند، ایستادگی می کنند.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه خداوند برای کافرین راه تسلط برمومنان قرار نداده است، خاطر نشان کرد: تمام تلاش آمریکا این است که  رژیم صهیونیست کودک کش را در منطقه قدرتمند کند و نیروهای مخلص حزب الله، حماس و مقاومت را به عنوان تروریست در خاورمیانه معرفی کند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان با اشاره به اینکه آمریکا در برجام بدعهدی های زیادی را انجام داده است، افزود: دولت مردان، جوانان، روحانیون، دانشجویان و تمامی افراد جامعه باید در مسیر استقلال، خودکفایی و پایبندی به مبانی دین مبین اسلام و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.
شایان ذکر است از برنامه های دیگر در این گردهمایی سخنرانی مسئولین در خصوص سیزده آبان، آتش زدن پرچم آمریکا و قرائت قطع نامه بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 3630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *