800
۰

آمریکا بدعهدی می کند بعد آقایان از مودب بودنشان می گویند/برخی با FATF قدرت منطقه ای و امنیت کشور را هدف گرفته اند

سید محمود نبویان گفت: اکنون بعد از آنکه صنعت هسته ای کشور به بهای تقریبا هیچ تعطیل شده است ، آقایان می خواهند با پا گذاشتن در مسیرهایی مانند FATF قدرت منطقه ای کشور و امنیت کشور را تحت الشعاع قرار دهند.
hrfgdsh
hrfgdsh
به گزارش شستون؛ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک، نشست کرسی آزاد اندیشی در جمع پر شور دانشجویان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی عصر شنبه ۱۵ آبان در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.
18
نبویان در ابتدا با بیان اینکه غرب و دشمنان به فرموده قرآن کریم هرگاه قدرت بگیرند، حتی اگر با طرف مقابل قرارداد تنظیم کنند، مراعات قول هایشان را نمی کنند و زیر آنها میزنند، گفت: دیپلماسی باید قرآنی باشد نه دیپلماسی غربی، امروز هرشخصی با شعار مرگ بر آمریکا مخالف است در دایره ارزش های اسلامی نیست.
وی با بیان اینکه ما در صنعت هسته ای به تکنولوژی های بالایی دست پیدا کردیم ، اظهار کرد: جوانان ما توانستند در علوم هسته ای فناوری های بسیار مناسبی را به اوج قله فناوری دنیا برسانند ولی اکنون این دانشمندان با بسته شدن مسیر هسته ای چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد؟
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در همین رابطه ادامه داد: آب سنگین اراک حاصل زحمات و تلاش های ۱۰ ساله دانشمندان جوان بود و این مرکز توانایی تولید سالانه ۹ کیلو پلوتونیم داشت که مصارف بسیار زیاد آن در صنعت کشور و پزشکی غیر قابل انکار است، اکنون به لطف اعتماد به آمریکا و غرب ، قلب این رآکتور خارج شده و بجای آن بتن ریخته شده است.
نبویان با اشاره به بد ذات بودن آمریکایی ها در مذاکره با ایران ، بیان کرد: از دی ماه سال گذشته تا کنون ما به تمام تعهدات خود به صورت کامل و ریز به ریز عمل کرده ایم اما بعد از گذشت بیش از ۸ ماه هنوز حتی تحریم های بانکی هم از بین نرفته است.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری پیرامون برجام که فرمودند تعهدات باید بطور همزمان انجام شود و گام به گام انجام شود ، عنوان کرد: اکنون بعد از گذشت ۸ ماه و انجام تمام تعهدات از طرف ایران، غربی ها هیچگونه اقدام عملی نداشتند و به تعبیر رهبر انقلاب برجام دارای موارد متعددی است که در حال و آینده خسارت های بزرگی برای کشور خواهد داشت.
نبویان با بیان اینکه برخی از آقایان هنوز هم از بدعهدی آمریکا درس نگرفته اند و می خواهند برجام های دیگر را به کشور تحمیل کنند، اظهارکرد: اکنون بعد از آنکه صنعت هسته ای کشور به بهای تقریبا هیچ تعطیل شده است ، آقایان می خواهند با پا گذاشتن در مسیرهایی مانند  fatf  قدرت منطقه ای کشور و امنیت کشور را تحت الشعاع قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: برجام با گره خوردن به بدعهدی های آمریکا یک خسارت محض آشکار برای کشور رقم زد، آمریکایی ها دارایی های ما را توقیف کردند ، بارها و بارها برجام را نقض کردند بعد آقایان می گویند ما فلان فردآمریکایی را مودب یافتیم.
33
22
 
منبع: دانا
 
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 3663
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *