800
۰

بخشی از عقبه فتنه ۷۸ دولتی‌ها بود/ هیمنه «پوزیشن انقلابی» برخی مسئولان مردود در فتنه ۸۸ فرو ریخت

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در اولین گردهمایی استانی انقلابیون جوان دانشگاه با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی گفت: باید راهبرد امروز ما گرفتن امان و آرامش از دشمن در تمام لحظات باشد.
rghdfh
rghdfh
به گزارش شستون، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصرسه شنبه در اولین گردهمایی استانی انقلابیون جوان دانشگاه که به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که توانسته‌ام شما فرزندان امامین انقلاب را مشاهده کنم.
 
سردار علی فضلی بابیان اینکه باید دقت کرد که کشور ما بعد از انقلاب نسبت به قبل ازآن چه تفاوتی پیداکرده است، گفت: قبل از انقلاب در کشور نماز، روزه و عزاداری برگزار می‌شد اما امام (ره) فرمودند انقلاب ما بر سه ‌پایه قرآن، عترت و مردم استوار است.
 
وی انقلاب را بدون حضور مردم غیرقابل تحقق عنوان و تأکید کرد: مردم به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و به میدان مبارزه وارد شدند و انقلاب ما با این حضور و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیش از پنج دهه مجاهدت و مبارزه حضرت امام (ره) همراه دیگر علما و شهدا، اظهار کرد: ایشان بامطالعه عمیقی که بر تاریخ داشته‌اند اشرافیت خوبی نیز در این موضوع داشتند،‌ایشان از نقش مردم در تحقق انقلاب اسلامی غافل نبودند و امروز بقا، ماندگاری و دوام انقلاب از نکات مهم حضور مردم است.
 
سردار فضلی در خصوص ارزیابی خود از تفاوت قبل و بعد از به وقع پیوستن انقلاب اسلامی، گفت: نقش ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دشمن‌ستیزی سه محور در این زمینه بوده است، لذا امروز مدیون امامین انقلاب هستیم،‌ پس مردم انقلابی نسل حاضر لازم هست تا این استکبار و دشمن‌ستیزی را به نسل‌های آینده منتقل کنند.
 
وی با اشاره به زمان آغاز جنگ تحمیلی از طرف رژیم بعث عراق و صدام علیه میهن اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: امام راحل در تعبیری در این مضمون فرمودند: «دیوانه‌ای آمده، سنگی زده و شیشه‌ای شکسته است» با این فرمایش خود هیمنه دشمن را در چشم مردم شکستند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه بابیان اینکه امام راحل فرمودند که به‌واسطه حمایت از مردم فلسطین، جنگ را به ما تحمیل کردند، گفت: چراکه ملت ایران آرمان‌خواه است و برای اجرا و عمل به احکام الهی، قرآن و عترت را پیش روی خود قرار داده‌ایم.
 
سردار فضلی با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر جمعی از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بصیر و انقلابی یکی از برجسته‌ترین رخدادهای 13 آبان در کشور است،‌که افرادی همچون شهید محسن وزوایی، عباس ورامینی، شهبازی و … در آن دوران حماسه‌آفرینی کردند.
 
وی با تأکید بر اینکه کارهای خود را در معامله باخدا قرار دهید و اخلاص در عمل داشته باشید، یادآور شد: در سال 64 جمعی از فرماندهان جنگ محضر امام (ره) رسیدند ایشان در آن دیدار فرمودند: فرزندان من هر شب به دشمن هجمه کنید،‌خواب را از چشمانشان بگیرید و به دشمن امان ندهید.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اظهار بر اینکه حرف‌های حضرت امام (ره) برای همه تاریخ بوده است، تأکید کرد: آن فرمایش امام (ره) که در سال 64 فرمودند باید راهبرد امروز ما در سال 95 باشد که امان و آرامش دشمن را در تمام لحظات از آن‌ها بگیریم.
 
سردار فضلی بابیان اینکه به مقدورات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دشمن نگاه نکنید، تصریح کرد: باید نگاه به تکلیف خودمان بکنیم، در هشت سال دفاع مقدس همه رزمندگان که فرزندان امام (ره) بودند به تکلیف خود عمل کردند، اگر چیزی از لبان مبارک امام (ره) خارج می‌شد با همه توانمندی خود آن را در عمل پیاده‌سازی می‌کردند.
 
وی با اشاره به اهمیت تکلیف مداری در انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی انقلابیون تا آخر راه ادامه می‌دهند، برخی در میانه راه می‌مانند و برخی هم پشیمان می‌شوند، بعد از دفاع مقدس فتنه‌های متعددی رخ داد فتنه 12 مرداد 73، فتنه 1378 که بخشی از عقبه آن دولتی بودند و فتنه 88 که فتنه‌ای بزرگ و عمیق رخ داد.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بابیان اینکه شبیه فتنه 88 تنها در صدر اسلام اتفاق افتاد و آن‌هم سقیفه ملعونه بوده است، گفت: روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در این خصوص بسیار ارزشمند بود، چراکه هشت ماه فتنه در سال 88 به‌اندازه هشت سال دفاع مقدس از کشور انرژی گرفت، مردم پیروز اصلی آن میدان بودند ولی برخی از مسئولان مردود شدند و هیمنه پوزیشن انقلابی آن‌ها فروریخت.
 
سردار فضلی ضعف ایمان و دل‌بستگی به فرزندان، منافع و مطامع دنیوی را ازجمله دلایل مردود شدن برخی از مسئولان در فتنه 88 برشمرد و اظهار کرد: مردم پیروز آن میدان بودند، حتی برخی از افراد که در فتنه 88 آسیب‌دیده بودند حاضر نشدند خسارت دریافت کنند و به هزینه شدن مال خود درراه انقلاب افتخار می‌کردند.
 
وی دانشجویان را بعد از جنگ پرچم‌داران راهیان نور عنوان کرد و افزود: مولای ما رهبر فرزانه انقلاب در پازل فرهنگی به دو موضوع شهدا به‌ویژه شهدای گمنام و اردوی راهیان نور بیشتر توجه دارند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: امروز راهبرد اردوهای راهیان نور تبدیل به یک عملیات بزرگ فرهنگی شده است.
 
سردار فضلی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی گری، گفت: همگی باید مراقب باشیم مبادا طوری رفتار کنیم که شرمنده امام (ره)، شهدا و نایب امام زمان (عج) بشویم، دانشجویان باید با صراحت از انقلاب اسلامی دفاع کنند.
 
وی بابیان اینکه دشمن هوشمندی جوانان ما را نشانه گرفته است، اظهار کرد: دشمن امروز به دنبال آن هست که بین ما و امام، مرجعیت و ولایت‌فقیه جدایی بیندازد، باید مطیع محض رهبر معظم انقلاب باشیم.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره احتمال تکرار فتنه 88 در جریان انتخابات آینده ریاست جمهوری در کشور تصریح کرد: دیگر رمقی برای فتنه گران برای این‌گونه اقدامات وجود ندارد، آن‌ها در سال 1388 از احساسات مردم سوءاستفاده کردند و حتی ایدئولوگ آن‌ها می‌گفت که اصلاحات به خون نیاز دارد.
 
منبع: دانا
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 3717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *