800
۰
در دیدار با امام جمعه سراوان عنوان شد:

جابجایی بیمارستان های صحرایی تا شعاع 40 کیلومتر/آمریکا در انتخابات هویت خود را بر ملا کرد

امام جمعه سراوان در جمع کارکنان سپاه سراوان گفت: آمریکا در انتخابات هویت خود را بر ملا کرد.
6غعقف
6غعقف
به گزارش شستون؛ اعضای ستاد هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه سراوان و مسئول نهاد رهبری در سپاه سراوان به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام معه سراوان با بیان اینکه آمریکا در انتخابات هویت خود را برملا کرده است، گفت: ما با شناخت دشمن به مرحله یقین می رسیم.
وی با اشاره به بیانات امام صادق (ع) افزود: آن کسی که بدون بصیرت در مسیری حرکت کنند مانند کسی است که به بی راهه می رود.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران با بصیرت حرکت می کند، اظهار داشت: خدمت کردن به مردم یکی از ارکان های مهم نظام اسلامی است.
وی در ادامه سخنان با اشاره به اینکه دغدغه امام خمینی (ره) در حکومت اسلامی اجرای دین و شریعت بوده است، اذعان کرد: حکومت اسلامی لازمه یاجرای احکام الهی است.
دهقان امام جمعه سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: ایران اسلامی از دوران دفاع مقدس تاکنون افکار مستکبران را شناخته است.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: وقتی که فتنه ها هم چون پاره های تاریک شب بر شما هجوم می آورند به قرآن مراجعه کنید.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان در پایان با بیان اینکه استکبار و دشمنان هیچ دل سوزی نسبت به مسلمانان ندارند، گفت: با پای بندی به واجبات و احکام الهی به پایداری این نظام افزوده می شود.

محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان در این دیدار با بیان اینکه  شانزده بیمارستان صحرایی در سطح استان راه اندازی می شود، گفت: از این تعداد سه بیمارستان در سراوان بزرگ راه اندازی خواهد شد.
وی در ادامه از جابجایی بیمارستان های صحرایی تا شعاع 40 کیلومتری خبر داد و گفت: این طرح با هدف خدمت رسانی به تمام نقاط و بخش های سراوان انجام می شود.
فرمانده سپاه سراوان در پایان با بیان اینکه اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان را به بخش ها و مناطق محروم خواهد داشت، تصریح کرد: تیم پزشکان تهران، تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و تیم پزشکی جنوب ایران در این بیمارستان های صحرایی حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام/1675
 
 
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 3873
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *