800
۰

چگونه راحت تر سفر کنیم؟

سفرهای هوایی از جمله مسافرتهایی هستند که می توانند تمامی این امکانات را با هم در اختیارتان بگذارند. شما می توانید با تهیه یک بلیط هواپیما، ضمن صرفه جویی در وقت، مدت زمان بیشتری را نیز در مقصد سپری نمایید اما خرید بلیط هواپیما نیز لم مخصوص به خود را دارد.
بلیط
بلیط
به گزارش شستون، فکر می کنید اگر از آنهایی که اهل سفر هستند بپرسید، بهترین سفرهایشان را چه زمانی تجربه کرده اند پاسخشان چیست؟ بدیهی است که پاسخ ها متفاوت است اما واضح است که بیشتر سفردوستان مایل هستند زمان کمتری را تا رسیدن به مقصد سپری کنند و ضمن آنکه نسبت به هزینه مناسبی که برای مسافرتشان می پردازند، خدمات بیشتر و بهتری را دریافت نمایند.
سفرهای هوایی از جمله مسافرتهایی هستند که می توانند تمامی این امکانات را با هم در اختیارتان بگذارند. شما می توانید با تهیه یک بلیط هواپیما، ضمن صرفه جویی در وقت، مدت زمان بیشتری را نیز در مقصد سپری نمایید اما خرید بلیط هواپیما نیز لم مخصوص به خود را دارد و اغلب توصیه می شود برای صرفه جویی در زمان و دقت و امنیت بیشتر، بلیط هواپیمای مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. برای خرید های اینترنتی نیز باید به یک منبع معتبر و قابل اعتماد دسترسی داشته باشید تا علاوه بر سهولت، امنیت را نیز در خرید آنلاین خود تجربه نمایید.

سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از منابع معتبریست که می توانید بدون نگرانی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ی خود به آن مراجعه نمایید. این سامانه در واقع یک موتور جستجوی حرفه ایست که مجموعه ای کامل از تمامی بلیط های هواپیما را در اختیارتان قرار می دهد تا علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه تمامی بلیط های هواپیما در تاریخ درخواستی خود را داشته باشید، خرید مقرون به صرفه تری را نیز تجربه نمایید.
در این سامانه می توانید با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود در فیلدهای مربوطه، لیست کاملی از بلیط های هواپیمای از نوع چارتر و سیستمی موجود در آن روز را مشاهده نمایید و در صورت نیاز، لیست خود را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده درسیستم محدود نمایید تا در نهایت به بلیط مورد نظر خود که با بودجه شما همخوانی داشته باشد دست پیدا نمایید. به این ترتیب علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه ی کلیه ی بلیط های هواپیمای موجود را دارید، می توانید خریدی ایمن تر را نیز تجربه کنید و اطمینان داشته باشید که هرگز پروازی را از دست نمی دهید.
سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی کاربران این سیستم با هر سطح آگاهی از خریدهای آنلاین، بشکل ساده و کاربردی قابل استفاده باشد. از این رو تمامی مشتریان این سامانه می توانند حتی بدون نیاز به ثبت نام در قاصدک24، خود به تنهایی بلیط هواپیما مورد نظرشان را رزرو نمایند و پس از تائید کارشناسان فروش ما، آن را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایند. در کلیه مراحل خرید نیز تیم پشتیبانی این مجموعه در هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی به مشکلات و سوالات برای تهیه بلیط هواپیما داخلی یا خارجی می باشد.
آنچه قاصدک 24 را از سایر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما متفاوت می کند، علاوه بر کامل بودن مجموعه بلیط های این سامانه، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی می باشد. این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید تمامی مراحل خرید و استرداد را بدون نیاز به منابع دیگر، تنها در یک سامانه طی نمایید و زمان بیشتری برای مهیا کردن ملزومات سفرتان در اختیار داشته باشید.
در پایان جالب است بدانید تمام مشتریان قاصدک24 از یک پنل اختصاصی جهت خرید بلیط هواپیمای خود برخوردارند. با این قابلیت می توانند ضمن مشاهده ی بلیط های خریداری شده، با شارژ اعتبار خود در سیستم، بلیط های هواپیمای آتی خود را به سادگی و بدون نیاز به طی مراحل بانکی تهیه و خریداری نمایند. ما معتقدیم بهترین ها را باید ساخت و برای نیل به این هدف می کوشیم خاطره بهترین سفرها را با قاصدک 24 برای مخاطبان و کاربران خود فراهم نماییم.
 
 
 
منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 3976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *