800
۰
گزارش شستون از کمبود پزشک متخصص در سراوان؛

کمبود سونوگراف کلینیک های سراوان را به اغماء برد/ صف های شبانه برای دریافت ویزیت

کمبود پزشک سونوگراف در شهرستان سراوان موجب راه اندازی صف های طولانی در طول شبانه روز شده است.
ذ
ذ
به گزارش شستون، مدتی است که کمبود پزشک سونوگراف در شهرستان سراوان نارضایتی هایی را بین شهروندان ایجاد کرده است. اکثر شهروندان برای گرفتن نوبت و ویزیت توسط سونوگراف مجبور به مراجعه شبانه به مکان هایی که تعرفه داده می شود، هستند. یکی از مراجعه کنندگان در گفت و گو با شهروند خبرنگار شستون با بیان اینکه از ساعت هشت شب تا پنج صبح برای گرفتن نوبت در صف هستیم، اذعان داشت: طبق گفته تعرفه چی باید روزی ۶۰ نوبت به بیماران بدهند، اما فقط نام بیست و یا سی نفر را می نویسند و ما بقی لیست خود را برای دوستان و آشنایان اختصاص می دهند. یکی از بانوانی که از ساعت نه شب در صف قرار داشت در گفت و گو با شهروند خبرنگار شستون خاطر نشان کرد:  با توجه به سردی هوا در این منطقه حتی یک مکان برای استراحت ندارند و اکثرا از روستاها و شهرهای اطراف برای ویزیت به این کلینیک مراجعه می کنند .
وی با اشاره به اینکه ساعت ها در سوز و سرما و به دور از خانه و فرزندان از کافه بلوچی سرباز برای گرفتن نوبت در صف ایستاده است با ناراحتی گفت: افرادی که در بیمارستان آشنا دارند به راحتی نوبت برای ویزیت پزشک سونوگراف می گیرند اما ما که از شهرهای اطراف آمده ایم، نه جایی برای اسکان داریم و نه امیدی برای گرفتن نوبت.
یکی دیگر از مراجعه کنندگان هم در گفت و گو با شهروند خبرنگار شستون افزود: تمامی افرادی که در صف قرار دارند با پتو و ملافه شب را سپری می کنند و هنگامی که برای گرم کردن خود آتش روشن کرده اند با برخورد بد یکی از مسئولین بیمارستان مواجه شده اند و مسئول به آنها گفته است که آتش را خاموش و در سرما به سر برند. وی در ادامه ضمن ابراز گلایه از مسئولین سراوان ادامه داد: ادعای خدمات رسانی به مردم دارید آن وقت ما باید ساعت ها برای گرفتن نوبت در سرما به سر ببریم.   خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شستون برای پیگیری این موضوع تماس های مکرری که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشته است که وی تلفن خود را پاسخ نداد. انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 4006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *