صبح امروز شنبه؛

تولد نوزاد در آمبولانس با اقدام موثر تکنسین های اورژانس ۱۱۵ زابل+تصویر

13 آذر 1395 ساعت 10:26

مدیر مرکز سوانح و فوریت های پزشکی شهرستان زابل عنوان کرد: با اقدام موثر و به موقع تکنسین های اورژانس ۱۱۵ یک نوزاد در آمبولانس ۱۱۵ شهرستان زابل به سلامت متولد شد.


به گزارش شستون، به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ غلامعلی رفعت در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: مقارن ساعت چهار و ۳۰ دقیقه شنبه طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ زابل و تقاضای اعزام آمبولانس به آدرس شهرستان زابل خیابان طالقانی ، بلافاصله تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ از پایگاه شهری شماره ۲ زابل به محل اعزام و در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند.

وی افزود: بیمار خانم ۲۴ ساله باردار دارای درد های زایمانی شدید بود که بلافاصله وی را به داخل آمبولانس انتقال داده و از آنجایی که پیشرفت روند زایمان سریع انجام می شود سریعا" اقدامات لازم را جهت انجام فرایند زایمان انجام می دهند و نوزاد دختر در کمال صحت و سلامت در داخل آمبولانس توسط تکنسین های اورژانس چشم به دنیا میگشاید.

رفعت ادامه داد: بعد از انجام اقدامات اولیه پس از تولد، نوزاد و مادر هر دو در وضعیت مطلوبی تحویل زایشگاه بیمارستان حضرت امیر المومنین علی (ع) زابل شده اند.

گفتنی است؛ این دومین فرایند تولد نوزاد در آمبولانس در شهرستان زابل توسط تکنسین های اورژانس در سال جاری می باشد.

انتهای پیام///


کد مطلب: 4128

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/4128/تولد-نوزاد-آمبولانس-اقدام-موثر-تکنسین-های-اورژانس-۱۱۵-زابل-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir