800
۰
به مناسبت هفته وحدت انجام شد؛

برگزاری جشن وحدت ویژه بیماری های خاص در سراوان/ برپایی نمایشگاه صنایع دستی بیماران تالاسمی+ تصویر

به مناسبت هفته وحدت جشن مهربانی و الفت ویژه بیماران خاص در شهرستان سراوان برگزار شد.
U
U
به گزارش شستون، صبح امروزجشن مهربانی و الفت به مناسبت هفته وحدت به همت اداره ورزش و جوانان سراوان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، انجمن تالاسمی، سمن هنرمندان نوای شرق و سمن شمیم هنر آفتاب در سالن عصمت پناه مجتمع ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر برگزار شد.
در ابتدای این جشن پس از تلاوت آیات نورانی و ربانی قرآن کریم، رئیس بیمارستان رازی سراوان در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهایی که در زمینه تشخیص و درمان بیماری تالاسمی و هموفلی توسط دانشمندان داخلی و خارجی حاصل شده است، سخن گفت.
مولوی جهاندیده مسئول دفتر ثبت ازدواج سوران هم در این جشن ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص)، اتحاد و وحدت را بزرگ ترین نعمت برای کشورهای مسلمان عنوان کرد.
وی در ادامه به بیان برخی از مشکلات زوج های جوان در ابتدای این مسیر پرداخت و با توجه به فقر موجود در این منطقه از مسئولین مربوطه خواست تا هزینه های بالای آزمایشات اولیه قبل از ازدواج را کاهش دهند و افرادی را که جهت مشاوره قبل از ازدواج به مراکز مشاوره ای شبکه بهداشت و درمان فرستاده می شود در خصوص پرداخت هزینه چاره ای بیاندیشند.
اجرای سرور توسط نوآموزان مهد باغ ستاره ها، اجرای حرکات ورزشی نمایشی، موسیقی محلی، تئاتر از دیگر برنامه های جشن مهربانی و الفت بود.

 

 

 
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 4394
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *