800
۰

حمایت 3000 فعال جامعه کارگری از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت: 3000 نخبه فعال جامعه کارگری با اعلام بیانیه ای از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" حمایت کردند.
hrtfgjgfj
hrtfgjgfj
به گزارش شستون؛ غلامرضا عباسی، رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار کار ایرانی از حمایت 3000 نخبه فعال جامعه کارگری از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" خبر داد.
رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: 3000 کارگر نخبه عرصه کار و تولید و فعالان قشر کارگری با صدور بیانیه‌ای از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" حمایت کردند.
در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه اطلاع رسانی کار ایرانی قرار گرفته، آمده است: تشکیل "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" در وانفسای قدرت‌طلبی جناح‌های سیاسی کشور بارقه‌ای از امید در دل علاقه‌مندان به انقلاب و دلسوزان نظام نمایان کرد.
جبهه‌ای که می‌تواند نقطه وصل جریان‌های وفادار به امام(ره) و مقام عظمای ولایت باشد و با عملی کردن اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، وضعیت معیشت مردم را  بهبود ببخشد.
تشکیل این جبهه اتحادی بی‌نظیر برای پیگیری اهداف بلند انقلاب پدید آورد.
در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: مردمی که می‌خواهند انقلابی باشند و انقلابی بمانند و لحظه‌ای از تنفر خود به استکبار نکاهند دوست دارند پا به پای علمدار عشق، رهبر معظم انقلاب اسلام (مدظله العالی)، صادقانه در خدمت اسلام و حامی آزادی‌خواهان و حق‌طلبان عالم باشند و از روحیه سازش کاری و مرعوب شدن بیزاری جویند.
لذا بدین وسیله، کارگران و نخبگان فعال جامعه کارگری و کارفرمایی کشور حمایت جدی خود را از این جبهه انقلابی اعلام می‌نمایند.
 
منبع: دانا
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 4716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *