800
۰
شهردار سراوان خبر داد:

راه اندازی کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت در سراوان

شهردار سراوان از راه اندازی کارخانه 120 تنی آسفالت سراوان خبر داد.
غاتابتیب
غاتابتیب
مهران محمودی شهردار شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از راه اندازی کارخانه آسفالت 120تنی در سراوان خبر داد و گفت: بزرگترین آسیب وارد شده به آسفالت سطح شهر سراوان به دلیل استفاده از آسفالت سرد است.
وی با اشاره به اینکه آسفالت شهری سراوان قدیمی و فرسوده است، افزود: آب بزرگترین مخرب آسفالت سرد است و در هنگام برخورد به آسفالت سرد آن را متلاشی می کند.
شهردار سراوان با بیان اینکه بارندگی های اخیر زیر ساخت شهری را معیوب کرده است، اظهار داشت: استفاده از آسفالت سرد باعث ایجاد چاله ها در سطح شهر شده است.
وی با اشاره به خریداری کارخانه 120 تنی آسفالت سراوان در زمان گذشته تصریح کرد: با تلاش های بی وقفه در پی راه اندازی کارخانه آسفالت سراوان هستیم و با تامین فنیشر که از بخش خصوصی گرفته شده است، پروژه آسفالت شهری شروع خواهد شد.
محمودی شهردار سراوان تامین آسفالت سطح شهر سراوان و صادر کردن آسفالت به مناطق و شهرستان های دیگر را اهداف راه اندازی این کارخانه عنوان کرد و بیان داشت: منابع مالی در اجرای پروژه های شهرداری نقش مهمی دارد.
وی سه پروژه بلوار بهداشت، خیابان جنب قبرستان مرکزی و خیابان مهرگان را از پروژه های اجرای در سراوان تا پایان سال عنوان کرد و بیان داشت: در سطح شهر و دیگر مناطق آسفالت گرم را خواهیم داشت.
شهردار سراوان با بیان اینکه پروژه آسفالت گرم سطح شهر سراوان با راه اندازی کارخانه آسفالت شروع خواهد شد، گفت: خواسته ما از مردم این است که در اجرای پروژه ها ما را یاری کنند و مشارکت داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 1675
 
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 5140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *