800
۰
در جمع خانواده شهدا مطرح شد:

ولایت فقیه مهمترین دژ مستحکم، مقابل دسیسه دشمنان /22 بهمن سالروز استکبار ستیزی است

مدیر کل بنیاد شهید استان سیستان وبلوچستان در جمع خانواده های شهدا گفت: ولایت فقیه مهم ترین دژ در مقابل دسیسه دشمنان است.
TJRDJD
TJRDJD
به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت تکریم خانواده شهدا با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه، عباس پالاش مدیر کل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان و جمعی از خانواده شهدای سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگ خداوند است.
وی با بیان اینکه خون شهیدان باعث بیداری اسلامی در این کشور شده است، افزود: به برکت خون شهدا حکومتی بر اساس قوانین اسلامی تحقق پیدا کرده است.
امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: با دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت.
وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کشور ایران وابسته به بیگانگان بوده است و آمریکا قانون قضایی کشور ایران را قبول نداشته است، تصریح کرد: با حضور مردم در صحنه ما شاهد پیروزی انقلاب اسلامی شده ایم.
دهقان امام جمعه سراوان انسجام و حضور مردم در صحنه مقابله با دشمن و حمایت از ولایت فقیه را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: 22 بهمن سالروز استکبار ستیزی است  و با حضور خود باید مشت بزرگی در دهان  ترامپ بزنیم.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) گفت: نگذارید که نا اهلان بر مملکت شما حکومت کنند.
عباس پالاش مدیر کل بنیاد شهید استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با بیان اینکه ولایت فقیه مهم ترین دژ در مقابل دسیسه دشمنان است، گفت: روز بروز به اقتدار این انقلاب افزوده می شود.
وی با شاره به اینکه ادارات مختلف همکاری و تعامل خوبی با بنیاد شهید سراوان دارند، افزود: یکی از اولویت های بنیاد شهید تهیه مسکن برای خانواده های شهدا است.
مدیر کل بنیاد شهید استان در پایان با بیان اینکه 3 هزار فرزند شهید در استان سیستان و بلوچستان زندگی می کنند، اظهار داشت: خدمت کردن به خانواده شهدا یکی از وظایف بنیاد شهید است.

انتهای خبر/1675
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 5344
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *