800
۰
در دیدار معاون جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با کانو های سراوان مطرح شد:

ساخت فیلم نوآموزان استان جهت همدردی با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو/ خدمات رسانی متفاوت جمعیت هلال احمر در ایام نوروز

معاون جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جهت همدردی با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو اقدام به تهیه فیلم کوتاه با همکاری نوآموزان زاهدانی کرده اند.
ل
ل
به گزارش شستون، میری معاون جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان صبح امروز با روسای شعب، کارشناسان و دبیران جمعیت هلال احمر شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان دیدار داشت.
وی در این دیدار باتوجه اینکه سیستان و بلوچستان بزرگ ترین استان کشور به لحاظ وسعت است، گفت: در راستای آسیب شناسی و حوزه های جوانان جلسات و نشست هایی را در این راستا با دستگاه های مربوطه مانند ارشاد اسلامی و ستاد مواد مخدر داشته اند.
معاون جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به حادثه ساختمان پلاسکو تهران اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری نوآموزان مهد های کودک زاهدان اقدام به تهیه فیلم هفت دقیقه ای جهت همدردی با آتش نشانان فداکار این حادثه کرده اند.
میری با بیان اینکه جمعیت هلال احمراز لحاظ اقتصادی در تنگاه قرار دارد، خاطر نشان کرد: بسیاری از برنامه های این سازمان به دلیل کمبود منابع مالی در سال جاری اجرایی نشد.
وی  با تأکید بر اینکه فضای پویایی و مشارکت مردم در سراوان وجود دارد، اظهار داشت: شهرستان های سراوان و سیب و سوران جزو پنج شهرستان برتر استان قرار دارند.
معاون جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از راه اندازی نمایشگاه تولیدات دامی، صنایع دستی و غذایی در استان خبر داد و به روسای شعب جمعیت هلال احمر توصیه کرد تا در ایام نوروز از کانون های دانشجویی، طلاب و روستایی جهت خدمات دهی به مسافرین نوروزی استفاده کنند.
جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران در ادامه به توانمندی های کانون های هلال احمر در این منطقه اشاره کرد و افزود: حوزه جوانان نقطه شروع جمعیت هلال احمر است و هر فردی که قصد ورود به سازمان را دارد در وهله اول وارد حوزه جوانان می شود که باید در راستای توانمند کردن جوانان تلاش کنیم.
وی ریزش داوطلین را از دغدغه های اصلی این حوزه به دلیل کمبود امکانات اولیه و امدادی نجاتی برشمرد و ادامه داد: تجهیز امکانات امدادی و نگاه داشت نیروهای جوانان از وظایف مهم سازمان جمعیت هلال احمر است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران به متفاوت ظاهر شدن و امداد رسانی به مسافرین نوروزی با شعار ایمنی و سلامت مسافرین در سال جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، هزینه ایاب و ذهاب نیروهای امدادی که در ایام نوروز به مسافرین  نوروزی خدمات رسانی می کنند بسیار ناچیز و خواهان تجدید نظر در این مورد شد.
 گفتنی است تعدادی از اعضای کانون های روستایی، عشایری، طلاب و دانشجویی به ارائه طرح های پیشنهادی خود در راستای اشتغال زایی، خدماتی و آموزشی پرداختند.
 
انتهای پیام/1319
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 5442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *