800
۰
در مراسم بزرگداشت شهدا عنوان شد:

حضرت زهرا (س) الگوی مادران و همسران شهدا/پیشروی دشمنان در سایه عدم عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری

امام جمعه سراوان در مراسم بزرگداشت شهدا گفت: مادران و همسران شهدا از صدر اسلام الگوی به نام حضرت زهرا (س) دارند.
افقساسق
افقساسق
به گزارش شستون، به مناسبت بزرگداشت شهدا و تکریم همسران و مادران شهدا مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه، ناروئی فرماندار، نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین و خانواده های شهدا در سالن اجتماعات غدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه مادران و همسران شهدا از صدر اسلام الگوی به نام حضرت زهرا (س) دارند، گفت: شهدا از جایگاه و مقام والایی برخوردار هستند.
وی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) افزود: حضرت ام البنین (س) به خاطر ولایت پذیری و ایثاگری چهار فرزند گرانبهای خود را برای دفاع از ارزش های اسلامی به جنگ با مشرکین فرستاده است.
امام جمعه سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: هر جایی که در عمل به دستورات مقام معظم رهبری کوتاهی کرده ایم، باعث پیشروی دشمنان شده است.
وی با بیان اینکه افراد جامعه باید در پیشرفت کشور به رهنمود های مقام معظم رهبری اهتمام بورزند، اظهار داشت: اگر در مسیر راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری قرار بگیریم بر دسیسه های دشمنان غالب می شویم.

در این مراسم محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین شهرستانی گفت: تلاش شهیدان در حفظ  و دفاع از ارزش های اسلامی بوده است و ما باید از فرهنگ این مردان دلاور پاسداری کنیم.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تکریم شهیدان به آن است که خانواده آنها در مقابل استکبار سر خم نکنند.

انتهای خبر/1675
 
 
 
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 5883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *