800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

رهایی از مشکلات در سایه استفاده از انرژی هسته ای برای تولید برق/ایران، محکوم کننده استفاده از سلاح شیمیایی بر علیه کشورهاست

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر کشور ما با استفاده از انرژی هسته ای نتواند برق تولید کند، در آینده دچار مشکل خواهد شد.
erwahgga
erwahgga
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (هجدهم فروردین ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر کشور ما با استفاده از انرژی هسته ای نتواند برق تولید کند، در آینده دچار مشکل خواهد شد.
وی با اشاره به روز سلامتی و روز جهانی بهداشت افزود: عقل سالم در بدن سالم است و انسان بیمار نمی تواند از زندگی خود بهره کافی را ببرد.
امام جمعه سراوان رعایت بهداشت، ورزش کردن  و روزه گرفتن را از راه های دست یابی به سلامتی دانست و تصریح کرد: کشور ایران در زمینه بهداشت فعالیت های گسترده ای انجام داده است، در حالی که اقشار مختلف جامعه می توانند از امکانات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.
وی در ادامه سخنان با اشاره به سیزدهم ماه رجب و سالروز ولات حضرت علی (ع) اظهار داشت: در کنار شجاعت ها و حمایت هایی که حضرت علی (ع) از پیامبر داشته اند، سراسر زندگی آن حضرت عبودیت و بندگی است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: علی از حق و حق از علی هرگز جدا نخواهد شد.
وی با اشاره به بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: دست یابی به انرژی هسته ای افتخاری بزرگ برای ملت ایران است، که توانست با تلاش و کوشش به انرژی هسته ای دست پیدا کند.
امام جمعه سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: امروز آمریکا با دسیسه های خود نیروی هوایی کشور سوریه را به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی بم باران کرد و عملا کار تجاوز گرانه ای انجام داده است.
وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران اجازه گستاخی به کشور های متجاوز را نمی دهند، گفت: ایران استفاده از سلاح شیمیایی بر علیه سایر کشور ها را به شدت محکوم می کند.
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 6167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *