800
۰
در جمع معتکفین عنوان شد:

تصاویر و فیلم های مبتذل آسیبی به نسل فعلی بشر/ورع و تقوا، جلوت و خلوت ندارد

یکی شهروندان مومن سراوان در جمع معتکفین گفت: نگاه به تصاویر و فیلم های مبتذل و مستهجن در خلوت آسیب به نسل فعلی بشر است.
rehsh
rehsh
به گزارش شستون، در حاشیه ایام البیض جلسه بررسی آسیب های اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیجان زاده مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و جمعی از معتکفین در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه یکی از معتکیفن با بیان اینکه ورع و تقوای الهی جلوت و خلوت ندارد، گفت: تقوا و ورع الهی که در خلوت است باید با تقوایی که با چهره موجه در جلوی چشم مردم صورت می گیرد، یکسان باشد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی تقوا در خلوت و جلوت یکسان نباشد بیانگر این است که آن ورع و تقوا در انظار عمومی نیز به خاطر مردم ، و نه بخاطر خدا بوده است.
این شهروند سراوانی با بیان اینکه : نگاه به تصاویر و فیلم های مبتذل و مستهجن در خلوت آسیب به نسل فعلی بشر است، اظهار داشت: چشم چرانی و نگاه به حرام و ناموس مردم رفته رفته نوعی عادت می شود و حرمت و قبح عمل گناه شکسته شده است.
وی اذعان داشت: اگر از انجام گناه جلوگیری نشود حتی پس از ازدواج نیز موجب می شود که همسر تمامی نیازهای جنسی را برای فرد تامین نکند و انسر نفس سرکش پاره شود.
این مومن معتکف در پایان کنترل چشم، اقامه نماز اول وقت و یاد مکرر مرگ را از راه های کنترل گناه دانست و تصریح کرد: توسل و واسطه قرار دادن ائمه اطهار (ع) می تواند نقش مهمی در دوری از گناه داشته باشد.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 6275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *