800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

تفکر دینی راه سبز پوشان انقلابی/بی توجهی مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات تروریست ها

خطیب نماز جمعه سراوان با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران در راستای حفظ نظام و آرمان های انقلاب خدمت می کنند و تفکر دینی و ایمانی راه سبزپوشان انقلاب اسلامی است.
hreshes
hreshes
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (یکم اردیبهشت ماه سال 96) به امامت حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران در راستای حفظ نظام و آرمان های انقلاب خدمت می کنند و تفکر دینی و ایمانی راه سبزپوشان انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: امام کاظم (ع) خیرخواه مسلمین و از پیروان عصمت و طهارت است، که توسط دشمنان در کاظمین با سم به شهادت رسید.
امام جمعه سراوان در ادامه با بیان اینکه آمریکا شکست خفت باری رادر حمله نظامی به ایران در طبس تجربه کرده است، افزود: با توجه به اینکه آمریکا جنایات زیادی را مرتکب شد اما انقلابیون طبس را از دست او نجات دادن و خداوند توطئه های آنها را رسوا کرده است.
وی با اشاره به بمب باران نیروی هوایی کشور سوریه توسط آمریکا تصریح کرد: آمریکا که مدعی حقوق بشر است در مقابل جنایات تروریست ها در سوریه سکوت کرده و بی توجه است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان خاطر نشان کرد: اقتصادکشور ایران زمانی شکوفا می شود که از واردات کالاهای غیرضروری جلوگیری شود و از توان تخصصی جوانان در راستای تولید و اشتغال استفاده شود.
وی با بیان اینکه انتخابات مسئله سیاسی مهمی برای کشور ایران محسوب می شود، اذعان داشت: به کسی رای دهید که از آرمان های انقلاب حمایت کند و خود را خدمت گزار مردم بداند.
امام جمعه سراوان در پایان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت: هر کسی که سوره انفطار را در نمازهای واجب خود قرار دهد، خداوند چشم او را نورانی خواهد کرد.
انتهای پیام/1675
 
 
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 6426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *