800
۰
در گفت و گو با جوان سراوانی مطرح شد:

جوانان مبارزه با فقر را جز مطالبات خود بدانند/بیکاری یکی از مهم ترین مشکلات جوانان

جوان انقلابی جنوب شرق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جوانان باید مبارزه با فقر و ایجاد رفاه عمومی را جزو مطالبات خود بدانند.
hreshs
hreshs
ع.جنگی زهی یکی از جوانان انقلابی در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با شستون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جوانان باید مبارزه با فقر و ایجاد رفاه عمومی را جزو مطالبات خود بدانند.
وی در ادامه افزود: روز جوان مصادف است با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و این روز را به همه مردم به خصوص جوانان تبریک عرض می کنم.
جنگی زهی با اشاره به اینکه جوانان آینده سازان کشور ایران هستند، افزود: یکی از مشکلات عمده و مهم ما جوانان بیکاری در جامعه است که امید تحصیل و تعالی را از وجود ما گرفته است.
این جوان در ادامه افزود: با توجه به نبود شغل، رشد تورم و ادامه تحصیل، زمینه ازدواج برای ما فراهم نمی شود.
وی ادامه داد:  جوانان انقلابی سرمایه های این مملکت هستند و از آنها باید در راستای اهداف انقلاب حمایت کرد.
جنگی زهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: محبوبترین انسان هاى جامعه در نزد پروردگار ، جوان هاى پارسا، پرهیزگار و مومن هستند.
وی در ادامه یافتن شغل مناسب، یافتن همسر، رابطه درست با والدین و کمبود منابع مالی را از جمله مشکلات جوانان دانست و افزود: به علت آمار بالای طلاق، یافتن یك همسر مناسب برای جوانان كار آسانی نیست. جوانان باید در انتخاب همسر دقت زیادی داشته باشند، زیرا پای یک عمر زندگی درمیان است.
این جوان انقلابی در پایان تصریح کرد: مسئولین به جوانان توجه بیشتری کنند و برای افراد تحصیل کرده زمینه اشتغال را فراهم کنند.
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 6646
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *