800
۰
انتظار 8 ساله شهروندان سراوانی برای افتتاح بیمارستان جدید؛

ناکارآمدی قیچی دولت یازدهم در افتتاح ربان بیمارستان 218 تختخوابی سراوان

در حالی که 8 سال از کلنگ زنی بیمارستان جدید سراوان می گذرد اما در دولت یازدهم هم ربان افتتاحیه این بیمارستان در انتظار قیچی دولت مردان است.
htegfhrdgth
htegfhrdgth
به گزارش شستون، با توجه به نیازمندی شهروندان سراوانی به خدمات درمانی ویژه مردم سراوان برای درمان به شهرهای دور و حتی به کشورهای همسایه سفر می کنند با این حال  بیمارستان 218 تختخوابه جدید سراوان که در سال 89 کلنگ زنی شده بعد از گذشت 8 سال هنوز این پروژه افتتاح نشده و به بهره برداری نرسیده است.
به گفته رضازاده رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان این بیمارستان عملا از زمان کلنگ زنی تا سال 94 پیشرفت فیزیکی چشم گیری نداشته است.
وی می گوید با پیگیری های انجام شده و منابع مالی تخصیص داده شده در سال 94 پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 60 درصد بوده است.
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران از زاهدان گفته بیمارستان سراوان یکی از طرح های مهم کشور است که تا پایان این دولت به بهره برداری می رسد.
این درحالی است که رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان گفته بیمارستان جدید سراوان با اعتبار 60 میلیارد تومانی تاکنون پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته است.
قاضی زاده هاشمی مدعی است که این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان های کشور خواهد بود که تا پایان شهریور ماه سال 96 به بهره برداری می رسد.
مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان به کلنگ زنی بیمارستان ۲۱۸ تخت خوابی سراوان در سال های گذشته اشاره کرده و گفته مسئولین دولت چندین بار وعده افتتاح این بیمارستان را داده اند اما هر بار به زمان دیگری موکول می‌شود و مردم سراوان همچنان چشم انتظار افتتاح این بیمارستان هستند.
یکی از شهروندان سراوانی گفته که این بیمارستان پس از گذشت 8 سال تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است برای تکمیل صددرصدی این بیمارستان چند سال دیگر چشم انتظار باشیم؟
انتهای پیام/1675
 
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 6749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *