800
۰
امام جمعه سراوان:

رای هر ایرانی نشان دهنده وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران/ انتخابات ایران بهترین سطح دموکراسی را در کشورهای منطقه دارد

امام جمعه سراوان گفت: انتخابات ایران بهترین و بالاترین سطح دموکراسی را در بین کشورهای منطقه دارد.
rheshes
rheshes
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون گفت: از آنجایی که حاکمیت نظر مردم را در سرنوشت کشور مهم می داند انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران یک امری نهادینه شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: انتخابات یک امر مشروع و پسندیده ای در نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است که در سطح کشور های منطقه بهترین و بالاترین دموکراسی را در کشور ایران شاهد هستیم.
امام جمعه سراوان با شاره به تاکید معمار کبیر انقلاب و مقام مغظم رهبری بر حضور تمامی اقشار ایران اسلامی پای صندوق های رای افزود: میزان رای مردم شناخته شده است، لذا ما از عموم شهروندان سراوانی و مردم شریف استانی و کشوری تقاضا داریم که با شکوه هر چه تمام تر در انتخابات شرکت کنند و با رای خودشان بر عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد:ملت ایران فرد اصلحی را انتخاب کنند و کسی باشد که دیدگاه های اسلامی و خدمت به جامعه و رسیدگی به محرمین را بیشتر مد نظر داشته باشد و نیروی کارآمدی باشد که بتوانند در امور کشور موثر باشد.
حجت الاسلام والمسلین دهقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: آنچه که اتفاق بیفتد برگ برنده از آن ملت شریف و نظام جمهوری خواهد بود.
وی در پایان با بیان اینکه رای هر ایرانی نشان دهنده وفا داری، وحدت و انسجام ملت و علاقه مندی به نظام و رهبری است، گفت: وعده همه ما روز جمعه 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای می باشد.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 6842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *